نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مهمترین معضل استان چهارمحال و بختیاری بالا بودن نرخ بیکاری است که این موضوع بسیار نگران کننده است.
کد خبر: ۱۰۰۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴ 01 November 2021

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین امیرقلی جعفری  با تاکید بر اهمیت و نقش ویژه استاندار  در رفع عقب‌ماندگی‌های استان، اظهار داشت: برای توسعه استان چهارمحال و بختیاری، رفع عقب‌ماندگی‌ها و جبران آن‌ها نیاز به استاندار توانا داریم که باید هر چه سریع‌تر استاندار مشخص شود و یک روز معطلی چیزی جز زیان به مردم و این استان نخواهد داشت.

وی با تاکید بر بومی بودن استاندار چهارمحال و بختیاری، افزود: نیروهای لایق فراوانی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد و آشنایی یک استاندار غیر بومی با مسائل استان زمان‌بر است، با عقب‌ماندگی و مشکلات استان، بحث آزمون و خطا و معطل کردن اینکه بفهمد استان چگونه است و چه تصمیمی بگیرد، درست نیست‌، همچنین استاندار منتخب باید امین، پاکدست و مدیر باشد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهم‌ترین معضل استان چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهمترین معضل استان چهارمحال و بختیاری بالا بودن نرخ بیکاری است که این موضوع بسیار نگران کننده است، استاندار باید با روحیه انقلابی یعنی قائل به دگرگون کردن و روحیه جهادی یعنی کار به صورت شبانه روز در این استان فعالیت کند.

جعفری با تاکید بر کار میدانی و جهادی، گفت: استاندار نباید وقت اداری بشناسد و در اتاق خود بنشیند بلکه کار جهادی، بازدید میدانی و حضور او در بین مردم موثر است، استان چهارمحال و بختیاری استانداری توانمند و یک مدیر به تمام معنا می‌طلبد.

وی با اشاره به عدم پیشرفت استان چهارمحال و بختیاری نسبت به استان‌های همجوار، تصریح کرد: این دولت به دنبال تحول و اجرای عدالت است، وقتی استان چهارمحال و بختیاری با استان‌های همجوار مقایسه می‌شود، صنعت بسیار ضعیفی دارد و پیشرفت کمتری نسبت به جمعیت استان وجود دارد که اقتضا می‌کند مدیر ارشد استان مدبرانه به مسائل استان بپردازد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نیاز استان به اشتغال در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و ...، بیان داشت: نرخ بالای بیکاری با ایجاد شغل باید شکسته شود و ایجاد شغل قطعا نیاز به برنامه ریزی و کار شبانه روزی دارد، پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی در این استان وجود دارد اما متاسفانه برنامه و اراده لازم برای پیشرفت این استان نبوده است.

جعفری در پایان با اشاره به ظرفیت خوب نیروی انسانی و پتانسیل‌های استان، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های اقلیمی ما بی نظیر است، امید است استاندار بتواند به خوبی و با مدیریت جدی و همچنین برنامه‌ریزی صحیح از این ظرفیت‌ها در جهت پیشرفت استان چهارمحال و بختیاری استفاده کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار