نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی: مطالعه استخراج نفت از مناطق مستعد شهرستان لردگان از سر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ 06 December 2021

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حسین بامیری افزود: به زودی با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار طرح «لرزه‌نگاری ۲ بُعدی» از مناطق مستعد استخراج نفت شهرستان لردگان از سر گرفته می‌شود.

وی گفت: با رایزنی‌های انجام شده با وزرای سابق و فعلی نفت اعتبار مناسبی برای مطالعات استخراج نفت از مناطق «دودرا» و «کوه ریگ» در نظر گرفته شده است.

بامیری افزود: پیش‌بینی می‌شود در هفته‌های پیش رو با برگزاری مناقصه پیمانکار برای اجرای طرح لرزه‌نگاری ۲ بعدی انتخاب و تا قبل از پایان سال مطالعات در این منطقه از سر گرفته شود.

وی گفت: در سال‌های گذشته ظرفیت نفتی منطقه مورد توجه قرار گرفته بود و امید می‌رود از بهمن ماه اقدامات لازم برای تداوم مطالعات آغاز شود.

بامیری ، ظرفیت چاه‌های نفت در لردگان را عاملی برای آبادانی این منطقه عنوان کرد و گفت: با بهره‌برداری نفت از این منطقه در میان‌مدت و بلندمدت بخشی از اعتبارات با رویکرد محرومیت‌زدایی، رونق اشتغال، اقدامات اجتماعی، رفاهی و ورزشی به منطقه اختصاص پیدا می‌کند.

وی گفت: امیدوارم تا در بلندمدت شهرستان لردگان به مناطق نفت‌خیر کشور تبدیل شود و بخشی از منافع آن متوجه این شهرستان شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار