شهرکرد- شهردار شهرکرد با بیان اینکه سندچشم انداز ۲۰ ساله برای شهرکرد در حال تدوین است، گفت: همزمان با سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی تندیس وی در شهرکرد رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳ 26 December 2021

محمد تقی جاپلقی ظهر یکشنبه در نشست خبری با بیان اینکه شهرداری مجری برنامه است، اظهار کرد: چشم انداز باید برای شهرداری تعیین شود و شهرداری بر اساس این چشم انداز حرکت کند.

وی با بیان اینکه در صورت نبود چشم انداز کار شهرداری با روی کار آمدن هر فرد تغییر می‌کند و این برای شهر مناسب نیست، عنوان کرد: گروهی از مشاوران باید چشم انداز شهری را تهیه کنند.

حذف سرعتگاه‌ها با فرهنگسازی امکان پذیر است

شهردار شهرکرد تصریح کرد: چشم انداز ۲۰ ساله در حال تدوین است که از برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت تشکیل شده است.

جاپلقی با بیان اینکه کیوسک‌های سطح شهر باید جمع آوری شود، ادامه داد: این کیوسک‌ها ساماندهی و متحد الشکل می‌شوند.

وی با اشاره به سرعتگاه‌های موجود در سطح شهرکرد، گفت: بزرگ‌ترین عامل برای حذف این سرعتگاه‌های فرهنگ‌سازی در سطح جامعه است.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه صدور مجوزها براساس معادلات علمی و شهرسازی خواهد بود، افزود: ساماندهی نماها در ساخت و سازهای جدید باید ایجاد شود.

شهرداری مسئولیتی در قبال پاکبان آسیب دیده ندارد

جاپلقی با اشاره به سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، اظهار کرد: تندیس شهید سردار سلیمانی ساخته شده و هم زمان با سالروز شهادت در شهرکرد رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه برج‌های دوقلو تا کنون تهدیدی برای شهرکرد بوده است، عنوان کرد: تعداد طبقات این برج‌ها به ۱۳ طبقه کاهش خواهد یافت و خیابانی به منظور کاهش ترافیکی منطقه در ضلع جنوبی ایجاد می‌شود.

شهردار شهرکرد با اشاره به محل سکونت خود، تصریح کرد: به دلیل نبود خانه سازمانی در حال حاضر در مهمانسرای شهرداری در حال سکونت هستم.

جاپلقی با بیان اینکه شهرداری هیچگونه مسئولیتی در مقابل پاکبان حادثه دیده ندارد، گفت: این پاکبان شرکتی است و شهرداری مسئولیتی در قبال این حادثه ندارد.

«منظریه» به شهرداری شهرکرد تحویل داده نشده است

وی با اشاره به کمبود بودجه‌ها در شهرداری شهرکرد، ادامه داد: نحوه انعقاد قراردادها با پیمانکاران در گذشته اشتباه بوده است و این مسئله موجب طولانی شدن اجرای پروژه‌ها در سطح شهر شده است.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه «منظریه» به شهرداری تحویل داده نشده است، تصریح کرد: همزمان با تحویل منطقه به شهرداری شهرکرد ارائه خدمات آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار