شهرکرد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اجتماع ۹ دی در سراسر استان برگزار می‌شود، گفت: این اجتماع در مرکز استان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷ 26 December 2021

موسی انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به سه مناسبت پیش رو، اظهار کرد: هماهنگی لازم به منظور برگزاری هرچه بهتر ویژه برنامه‌های حماسه ۹ دی ماه، سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه فاطمیه انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه حماسه ۹ دی باید با برنامه ریزی و دقیق برگزار شود، عنوان کرد: نباید در رساندن پیام این حماسه بزرگ کوتاهی شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از تمام ظرفیت دانشگاهی و دانش‌آموزی برای برگزاری برنامه‌ها استفاده شده است، تصریح کرد: حماسه ۹ دی، ابعاد شهادت سردار سلیمانی باید برای قشر نوجوان و جوان تبیین شود.

۹ دی روز میثاق امت با ولایت است

انصاری با اشاره به اینکه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم از ظرفیت تمام رسانه‌ها، سازمان‌ها و ادارات استفاده می‌شود، ادامه داد: ۹ دی ماه روز میثاق امت با ولایت است که اجتماعاتی در این خصوص در مراکز شهرستان‌ها، شهرها و روستاهای استان برگزار می‌شود.

وی به برگزاری اجتماع ۹ دی در شهرکرد اشاره کرد و افزود: این اجتماع در مصلی امام خمینی (ره) با حضور پرشور مردم برپا می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری نقش هنرمندان در تبیین حماسه ۹ دی را مؤثر عنوان کرد و گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی نمایشگاه‌های هنری، برگزاری مسابقات انشا و دلنوشته، برگزاری تئاتر و سرود خیابانی و اجتماع ۹ دی از جمله برنامه‌های این ایام است.

انصاری با بیان اینکه رویکرد برنامه‌های این ایام بیشتر تبیینی است، اظهار کرد: شبکه اجتماعی ظرفیت مناسبی برای ارائه محتوای تولید شده دارد که باید از این پتانسیل بهره برد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار