شهرکرد- مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از ثبت‌نام بیش از ۳۵ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: ۱۰ هزار نفر در شهرکرد حائز شرایط اولیه شناخته شدند.
کد خبر: ۱۰۲۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱ 10 January 2022

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حسینعلی مقصودی در این خصوص افزود: از این تعداد تاکنون به چهار هزار نفر از متقاضیان پیامکی مبنی بر مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت برای تکمیل مدارک ارسال شده است و تا پایان‌ماه جاری ارسال پیامک برای تمامی متقاضیان دارای شرایط انجام خواهد گرفت.

وی در خصوص پیگیری ثبت‌نام متقاضیان در شهرستان‌ها نیز گفت: در شهرستان‌ها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولی معرفی شده و بزودی برای شهرستان‌ها هم این مراحل آغاز می‌شود.

مقصودی در مورد تایید نهایی پرونده متقاضیان، تصریح کرد: کارگروهی در معاونت مسکن و ساختمان اداره کل برای پیشبرد همزمان مراحل بررسی و تایید نهایی مدارک و همچنین پاسخگویی به مشکلات متقاضیان تشکیل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به ثبت‌نام مجردها در این طرح هم اشاره کرد و ادامه داد: از روز دوشنبه ثبت‌نام برای مردان مجرد بالای ۲۳ سال آغاز شده است و تا یکماه ادامه خواهد داشت.

مقصودی خاطرنشان کرد: در زمان تحویل واحدها مجردین باید مدارک تاهل خود را ارائه کنند که در غیر این صورت قیمت واحدها به نرخ کارشناسی روز برای آنان محاسبه می‌شود.

وی همچنین از پایان یافتن زمان ثبت‌نام برای شهرهایی که سامانه برای آنها از ابتدا فعال شده بود در تاریخ ۱۵ دی ماه خبر داد.

 در طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور هدف‌گذاری شده که از این تعداد سهم چهارمحال و بختیاری سالانه دست‌کم ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

استان چهارمحال و بختیاری افزون بر ۹۷۹ هزار نفر جمعیت دارد که در ۴۲ شهر و بیش از ۸۵۰ روستا و آبادی ساکن هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار