رییس سازمان بسیح ورزشکاران:
رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: هدف راهبردی و اصلی این نهاد در سطح کلان ملی کمک به توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در میان اقشار مختلف بسیجی در تمامی استان‌هاست.
کد خبر: ۱۰۲۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲ 27 January 2022

به گزارش ایرنا، سرهنگ ابوالفضل قلی‌پور روز پنجشنبه در جمع ورزشکاران بسیجی یزد به اهمیت برنامه‌ریزی برای گسترش ورزش اشاره کرد و افزود: کمک به سایر فعالان ورزش جزو برنامه محوری این مجموعه ورزشکاران کشور است.

وی در ادامه استعدادیابی، توسعه فضاهای مناسب، برگزاری مسابقه و همایش‌ های فرهنگی ورزشی را جزو اهداف دیگر و برنامه های راهبردی این مجموعه در سطح ملی ذکر کرد.

این مسئول ورزشی با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از بسیج ورزشکاران خواست، برای بزرگداشت دهه فجر بیش از قبل با برنامه‌های مناسب اقدام کنند.

قلی‌پور در ادامه به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: هیات‌های ورزشی و بسیجیان برای تحقق این بیانیه با برنامه‌ریزی و اقدام موثر وظایف ملی و انقلابی خود را انجام دهند.

همچنین سرهنگ مهدی نادی مسئول تربیت‌بدنی سپاه الغدیر یزد ، برگزاری برنامه امیدبخش و امیدآفرینی را در سالگرد دهه فجر انقلاب مورد تاکید قرار داد.

وی اظهار کرد: باید برای گسترش ورزش و حضور ورزشکاران در برنامه‌های متنوع اقدام شود که این کار به دلگرمی مردم و جامعه اسلامی کمک می کند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ،۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده در ۱۱ شهرستان دارد و این استان ۵۰ هزار رزمنده و ۳۲۰ هزار بسیجی سازماندهی شده و حدود ۸۰۰ آزاده نیز دارد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: ورزش ، بسیج ، قهرمانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار