ایران با این برد با هفت امتیاز 19 امتیازی شد و صدر جدول را حفظ کرد و عراق هم با همان چهار امتیاز در جایگاه پنجم گروه اول باقی ماند.
کد خبر: ۱۰۲۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷ 27 January 2022

به گزارش تابناک مازندران از فارس، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 18 امروز در هفتمین بازی خود در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به مصاف عراق رفت و در نهایت با نتیحه یک بر صفر حریف را شکست داد.

تیم ملی فوتبال کشورمان با این نتیجه سریعترین صعود به جام جهانی را رقم زد و با نتایج قابل قبول، جادویی ترین نتایج ممکن را با دراگان اسکوچیچ رقم زد. تیم ملی فوتبال کشورمان با هدایت اسکوچیچ در 14 بازی گذشته 13 برد و یک تساوی کسب کرد و در نهایت در روزی که بانوان و خانواده ها در ورزشگاه بودند جواز حضور در جام جهانی قطر را کسب کرد.

ایران با این برد با هفت امتیاز 19 امتیازی شد و صدر جدول را حفظ کرد و عراق هم با همان چهار امتیاز در جایگاه پنجم گروه اول باقی ماند.

داور: کریستوفر بیث جیمز(استرالیا)

کمک‌ها: آنتون شتینین و آشلی بیچام(هر دو از استرالیا)

کارت زرد: سعد عبدالامیر و بشار رسن از عراق/ شجاع خلیل زاده از ایران

کارت قرمز: -

گل: مهدی طارمی(48)

ترکیب ایران: امیر عابدزاده، شجاع‌ خلیل‌زاده، امید نورافکن،‌ محمد حسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، سعید عزت اللهی(87- کمال کامیابی‌نیا) وحید امیری، علی قلی‌زاده، سامان قدوس(78- میلاد سرلک) علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی(3+90- کریم انصاری‌فرد)

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ترکیب عراق: فهد طالب، احمد ابراهیم، میثم جبار، فراس بطرس، محمد علی عبود، سعد عبدالامیر، حسن رائد(82- زیدان اقبال) امیر العامری(58- حسن عبدالکریم) بشار رسن(57- علی ابراهیم) ایمن حسین(82- علاء عباس) و احمد فرحان

سرمربی: ژلیکو پتروویچ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار