رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری
رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری از مصدومیت چهار نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ 16 March 2022

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری به نقل از تسنیم، هر چهارشنبه آخر سال با تمام هشدارها و تاکیدها بر رعایت نکات ایمنی، کار دست مردم می‌دهد، در این میان جوانان با توجه به هیجانی بودن، بیشتر مورد آسیب قرار می‌گیرند.

 

چهارشنبه سوری آخر سال 1400 هم در چهارمحال و بختیاری با آسیب روبه‌رو بود و این جشن امسال هم با بی‌احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی موجب صدمه و دل نگرانی چند خانواده شد.

 

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به آمار مصدومان استان در چهارشنبه سوری آخر سال اظهار داشت: مصدومان چهارشنبه آخر سال استان چهارمحال و بختیاری تاکنون چهار نفر بوده است که یک نفر در خانه درمان  شد و 3 نفر دیگر در بیمارستان بستری شدند.

 

محمد حیدری افزود: دو نفر آقای 18 ساله در شهرستان بن از ناحیه دست پا، یک آقا  52 ساله از قلعه موزول خانمیرزا با ترکیدگی ترقه از ناحیه  دست و یک جوان 15 ساله نیز با ترقه آسیب چشمی دیده است.

 

حیدری با اشاره به وضعیت مصدومان، خاطرنشان کرد: چشم جوان 15 ساله در بیمارستان شست‌وشو داده و پس از آن مرخص شد، آقای 52 ساله هم در منزل با پانسمان محل سوختگی درمان شد اما دو نفر از شهرستان بن به بیمارستان کاشانی منتقل شدند.

 

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار