استاندار چهارمحال و بختیاری با تبریک فرارسیدن سال نو گفت: با انتخاب دولت مردمی سیزدهم بارقه‌های اُمید بین مردم ایجاد شده و تلاش برای تقویت روحیه اُمید بین مردم ضروری است
کد خبر: ۱۰۳۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹ 20 March 2022

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری در پیامی با تبریک به‌مناسبت نوروز ۱۴۰۱ تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های فراوانی در بخش‌های مختلف دارد که برای استفاده مطلوب از آن می‌توان از توان نخبگان، فرهیختگان و صاحب‌نظران در راستای پیشرفت و رشد استان استفاده کرد.

 

وی الگوگیری از مدیریت میدانی و جهادی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ضروری دانست و افزود: دشمن آرام ننشسته و با توطئه، فشار، تحریم، جنگ ادراکی، خوداتکایی و اعتماد به نفس مردم را هدف‌گیری کرده است.

 

حیدری تلاش برای ساختن و آبادانی استان با ایجاد روحیه امید، خوداتکایی، وحدت و همدلی را ضروری و مهم اعلام و تصریح کرد: مسوولان در سفرهای شهرستانی، مشکلات را شناسایی و دسته‌‎بندی کنند.

 

وی با اشاره به نشست‌هایی با رییس‌جمهور، رییس مجلس شورای اسلامی، معاونان رییس‌جمهوری و وزیران مختلف برای رفع مشکلات چهارمحال و بختیاری در سال 1400 اشاره کرد و یادآور شد: جذب تمامی اعتبارات و جلوگیری از برگشت آن مورد توجه تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران باشد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود ۷۰۰ طرح نیمه‌تمام در استان اظهار داشت: اولویت‌بندی این طرح‌ها با هدف طرح در سفر رییس‌جمهوری به‌منظور اختصاص ردیف‌های اعتباری برای تکمیل و بهره‌برداری سریع‌تر در راستای دست‌یابی به شاخص‌های پیشران و توسعه در دستور کار قرار دارد تا بتوان روند تحول در استان را تسریع کرد.

 

وی با اشاره به بالا بودن نرخ بیکاری در استان گفت: امید است با استفاده از منابع دولتی، بنیادهای ملی و تسهیلات مختلف بتوان زمینه کاهش نرخ بیکاری، افزایش اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی را با بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی فراهم کرد.

 

حیدری انجام دیدارهای مردمی، برگزاری سفرهای شهرستانی، بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی و استقبال از مسافران نوروزی را جزو اولویت‌های مسوولان به‌ویژه در تعطیلات نوروز اعلام و تاکید کرد: مردم این استان برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی آمادگی دارند.

 

وی افزود: تلاش می‌شود مشکلات به کمترین میزان ممکن برسد تا با مدیریت جهادی در دولت سیزدهم مردم بتوانند شیرینی این نوع مدیریت را بچشند

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار