سرپرست معاونت عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سه سایت نیمه‌تمام مدیریت چندمنظوره بحران در شهرستان‌های فارسان، اردل و بروجن برای تکمیل و تجهیز نیازمند اعتبار است، گفت: مقرر شد اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه‌ها اختصاص پیدا کند.
کد خبر: ۱۰۳۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲ 12 April 2022

تامین اعتبار برای تکمیل ۳ سایت مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری مصوب شد

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری از روابط‌ عمومی استانداری، علی حیدری با اشاره به جزییات دیدار با محمدحسن نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور در تهران، اظهار داشت: در حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و رانش زمین می‌توان از این سایت‌ها برای خدمات‌رسانی استفاده کرد.

وی ادامه داد: همچنین در این نشست مقرر شد تا واحدهای نیازمند تخریب و بازسازی در زلزله کوهرنگ از ۵۰۰ به یک هزار و ۵۰۰ واحد افزایش پیدا کند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری، جبران خسارت سرمازدگی باغات استان را از دیگر موارد مطرح شده در جلسه با رییس سازمان مدیریت بحران اعلام کرد و افزود: طبق برآوردهای سازمان جهادکشاورزی سرمازدگی حدود چهار هزار میلیارد تومان خسارت به باغات استان وارد کرده است از همین رو مقرر شد اعتبار لازم برای پرداخت خسارت به کشاورزان در هیات دولت مصوب شود.
حیدری تاکید کرد: همچنین مقرر شد ۲۰۰ کانکس قابل حمل برای اسکان آسیب‌دیدگان در حوادث طبیعی به چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا کند.

وی با اشاره به زلزله دشتک در شهرستان اردل، گفت: در این زلزله خساراتی به منازل و زیرساخت‌ها وارد شده که مقرر شد، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در سفری به استان، بازدیدی از مناطق زلزله‌زده داشته باشند تا اعتبار لازم برای بازسازی منازل و زیرساخت‌های آسیب‌دیده در این منطقه اختصاص داده شود.

حیدری با تاکید بر اینکه اجرای پروژه نیمه‌تمام گردشگری واقع در منطقه چغاخور، توضیح داد: این پروژه بنا به دلایلی از حدود ۱۲ سال گذشته پیشرفت فیزیکی چندانی نداشت که با پیگیری‌های صورت گرفته موانع اجرای این پروژه رفع و در آینده‌ای نزدیک عملیات اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار