امام جمعه شهرکرد:
شهرکرد - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به آغاز اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در کشور گفت: همه بدانیم در اجرای این طرح بزرگ رزمنده میدان اقتصادی هستیم.
کد خبر: ۱۰۴۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲ 24 May 2022

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری از روابط عمومی سپاه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام روز سه‌شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری به مناسبت سوم خرداد در سپاه استان، با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: امروز خرمشهر ما خرمشهر اقتصادی است.

وی گفت: شجاعت دولت در حرکت اصلاحات اقتصادی به نفع مردم گام بزرگی است و امروز همه باید رزمنده میدان اقتصادی باشیم و همه تبعاتش را به جان بخریم و مشکلاتش را تحمل کنیم.

امام جمعه شهرکرد افزود: تحقق فتح خرمشهر اقتصادی در گرو حضور همگان در میدان و جهاد تبیین است که این امر مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد.

نکونام با اشاره به حضور دشمنان در صحنه با استفاده از همه امکانات از جمله رسانه‌های خود برای ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی و دور کردن مردم از نظام اظهار داشت: چرا دشمن و رسانه‌های بیگانه رساتر از انقلابیون و خرمشهری‌ها باشند؟ چرا آنها سرنوشت‌ساز باشند و ما نظاره گر و ساکت؟ این مساله خرمشهر اقتصادی ضروری کرده است.

امام جمعه شهرکرد بر ضرورت همراهی همگانی برای فتح خرمشهر اقتصادی تاکید کرد.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری به مناسبت سوم خرداد با حضور استاندار، فرمانده سپاه و نیروهای انتظامی و نظامی استان در سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار