دبیر کل فدراسیون والیبال با بیان اینکه امکان ارائه تخفیف در ورودی تیم‌های استان‌های کمتر برخوردار برای حضور در لیگ‌های ملی به زودی در هیات رئیسه فدراسیون بررسی می‌شود، گفت: باید درصد تخفیف به ویژه در حوزه‌ بانوان به درستی تعیین شود.
کد خبر: ۱۰۴۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶ 24 May 2022

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، میلاد تقوی روز سه‌شنبه در نشست مجمع سالیانه هیات والیبال چهارمحال و بختیاری افزود: از آنجایی که فدراسیون‌ها به عنوان نهادهای عمومی غیردولتی امکان کمک به ورزش حرفه‌ای‌ را ندارند و این اقدام به هر شکلی به عنوان تصرف در اموال عمومی محسوب می‌شود، لازم است که راهکارهای‌ ویژه برای حمایت از استان‌های کمتر برخوردار در هیات رئیسه فدراسیون‌ها در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به درخواست برخی‌ هیات‌های‌ استانی برای ارائه تخفیف در ورودی لیگ‌های ملی والیبال تصریح کرد: این موضوع به زودی در هیات‌ رئیسه مطرح خواهد شد تا همچون ارائه تخفیف ۵۰ درصدی برای تیم‌های نیروهای مسلح، درصد دقیقی نیز برای استان‌های کمتر برخوردار تعیین و اجرایی شود.

دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان اینکه مبلغ ورودی لیگ‌های برتر و دسته یک والیبال بخش بانوان در سه سال گذشته تغییری نداشته است، یادآور شد: این مبلغ برای بخش آقایان هر ساله به طور متناوب ۲۰ درصد افزایش یافته به طوری که مبلغ ورودی در بخش مردان و زنان برای لیگ برتر والیبال در دوره اخیر حدود ۲۰۰ میلیون تومان تفاوت دارد.

تقوی کار در حوزه ورزشی بانوان و همچنین والیبال ساحلی را از اولویت‌های فدراسیون دانست و ادامه داد: بهترین تیم‌های والیبال زنان جهان در آسیا حضور دارند که این موضوع قدرت‌نمایی ایران را اندکی سخت کرده و لازم است تلاش بیشتری در این حوزه انجام شود.

وی به کسب مجوز حضور تیم والیبال بانوان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی اشاره و تصریح کرد: نتیجه این حضور چندان مهم نیست و نگاه فدراسیون در عرصه‌های توسعه‌ای و حرفه‌ای با یکدیگر تفاوت دارد و اهدافی ترسیم شده است که بر اساس آن توسعه والیبال بانوان مدنظر است.

دبیرکل فدراسیون والیبال با تاکید بر اینکه در توزیع اعتبارات و امکانات میان هیات‌های استانی بحث مساوات مطرح نیست، یادآور شد: ارزشیابی عملکرد هیات‌ها، فرآیندی است و به هر میزان هیات‌ها بتوانند پیشرفت داشته باشند اعتبار بیشتری نیز دریافت خواهند کردند.

وی همچنین از راه‌اندازی سامانه جامع والیبال تا پایان خرداد خبر داد و گفت: این سامانه پس از ۲ سال برنامه‌ریزی، کار خود را از اواخر بهار امسال آغاز خواهد کرد تا علاوه بر الکترونیکی شدن امورات اداری هیات‌ها و فدراسیون، زمینه ثبت قراردادهای بازیکنان و باشگاه نیز فراهم شود.

 دیدار و گفت‌وگو با اعضای کمیته‌های تخصصی هیات والیبال چهارمحال و بختیاری و بررسی میدانی شرایط زیرساختی این رشته در استان از دیگر برنامه‌های سفر کاری میلاد تقوی دبیر کل فدراسیون والیبال به شهرکرد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار