دبیر هیات بسکتبال چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مسابقات منطقه‌ای لیگ ملی بسکتبال سه نفره از صبح دوشنبه در شهرکرد آغاز شد، گفت: ۱۱ تیم‌ شرکت‌کننده در این رقابت‌ها برای صعود به مرحله بعد به مصاف هم‌ می‌روند.
کد خبر: ۱۰۵۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹ 04 July 2022

ناصر مهدیان روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در این دوره از رقابت‌های لیگ ملی بسکتبال سه نفره، تیم‌های متقاضی در چهار منطقه رویاروی یکدیگر به میدان خواهند رفت که مسابقات منطقه ۲ در شهرکرد برپا شده است.

وی با بیان اینکه در ابتدا ۱۷ تیم از استان‌های البرز، قزوین، مرکزی، گیلان، اصفهان، لرستان و چهارمحال و بختیاری برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده بودند، تصریح کرد: با انصراف ۶ تیم، رقابت‌های‌ لیگ سه نفره منطقه ۲ کشور با شرکت ۱۱ تیم و در ۲ گروه انجام خواهد شد.

مهدیان یادآور شد: در گروه اول تیم‌های مکران‌ البرز، جم شهرکرد، صومعه‌سرا، فرخ‌دانه‌ فرخشهر و خانه بسکتبال شهرکرد مقابل یکدیگر به میدان می‌روند و در گروه دوم نیز تیم‌های قاشق‌ نقره‌ای‌ شهرکرد، خانه بسکتبال قزوین، گل‌نور اصفهان، درفک، ملوان و امیرکبیر درود توان خود را در برابر یکدیگر محک می‌زنند تا تکلیف هشت تیم صعودکننده به دور بعد مشخص شود.

وی اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری نیز به عنوان میزبان با چهار تیم و به عنوان یکی از مدعیان صعود به دور بعدی در مسابقات منطقه‌ای لیگ ملی بسکتبال سه نفره رقابت می‌کند.

دبیر هیات بسکتبال چهارمحال و بختیاری با اشاره به فشردگی زمان برگزاری بازی‌ها در این دوره از رقابت‌های لیگ ملی بسکتبال سه نفره اظهار داشت: تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های یک‌روزه فرصت دارند تا توان خود را برای صعود به مرحله بعد به کار گیرند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری به ‌عنوان یکی از قطب‌های بسکتبال کشور شناخته می‌شود که در ۴۰ سال اخیر در تمامی دوره‌های مختلف یک بازیکن در تیم ملی داشته است، هم‌اکنون نیز بهنام یخچالی و محمد جمشیدی به‌ عنوان ورزشکاران این استان، پای ثابت تیم ملی بسکتبال ایران را تشکیل می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار