فرماندار شهرستان بهار در نشست با دهیاران شهرستان گفت: دهیاران در خط مقدم خدمت رسانی قرار دارند.
کد خبر: ۱۰۵۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵ 05 July 2022

فرماندار شهرستان بهار در نشست با دهیاران شهرستان گفت: دهیاران در خط مقدم خدمت رسانی  قرار دارند.

 

به گزارش تابناک همدان، روح اله نباتی به مناسبت روز شهرداری و دهیاری‌ها در جمع دهیاران شهرستان بهار مطرح کرد: هدف حفظ نظام و انقلاب است لذا خدمت به مردم خصوصا ساکنین مناطق محروم و کم برخوردار در اولویت قرار دارد که  برای دستیابی به این مهم، باید همه خدمتگزاران تلاش کنند.

نباتی با اشاره به نقش خطیر و پر اهمیت دهیاران تصریح کرد: برای پیشرفت در عرصه خدمت رسانی و پیشبرد سایر اهداف، قانون محور اصلی است و تمامی امور و تصمیمات باید منطبق بر قوانین باشد.

وی با تاکید بر نقش پیگیری به موقع و سریع دهیاران در حل مشکلات افزود: با احصا دقیق، منظم و پیگیری مرتب دهیاران در حوزه های مختلف شاهد رفع مصائب و مشکلات خواهیم بود.

نباتی ضمن تشریح اهمیت بیمه روستایی عنوان داشت: مسئله مهم آگاه سازی روستاییان و عشایر برای پوشش بیمه‌ای به عهده دهیاران است و آنها با تحت پوشش قرار گرفتن در بیمه روستاییان و عشایر، از مزایای مستمری در دوران بازنشستگی بهره مند هستند‌.

فرماندار بهار افزود: تسهیلات اشتغال روستایی با شرایط مناسب و با توجه به ظرفیت های موجود در روستا با شرایط سهل تر در اختیار روستاییان قرار گیرد.

نباتی  ادامه داد: دهیاران نباید از رسانه‌ها و فضای مجازی غافل شوند و از این ظرفیت برای تبیین اقدامات و خدمات نظام مقدس اسلامی بهره گیرند.

وی در پایان با تشکر از حضور دهیاران در این نشست گفت: با ارتباط بیشتر بین دهیاران و شوراها با پایگاه های بسیج و ائمه جماعات می‌توان آسیب های اجتماعی در سطح روستاها را کاهش داد.

 منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار