شهرکرد - مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به گل آلود شدن آب چشمه کوهرنگ گفت: برای حل مشکل آبرسانی سیار افزایش می یابد.
کد خبر: ۱۰۶۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳ 10 August 2022

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر ۴۰۰ لیتر بر ثانیه آب از چاه‌ها وارد شبکه توزیع می‌شود، اما جوابگوی نیاز مردم نیست که برای رفع این مشکل تانکرهای آبرسانی از سراسر کشور فراخوان شده اند.

فرشاد متقی گفت: قطعی آب در هیچ از یک نقاط استان در برنامه این شرکت نیست، اما به سبب خروج چشمه کوهرنگ از مدار و کاهش منابع، آب با افت فشار روبرو شده است.

وی افزود: با گل‌آلود شدن چشمه کوهرنگ و خارج کردن آن از مدار، منابع آب هفت شهر و ۳۴ روستای در مسیر این خط انتقال با کاهش جدی روبرو شده است و از مردم تقاضا می‌شود تا با صرفه‌جویی در مصرف تا رفع مشکل مسئولان این شرکت را در تأمین آب یاری دهند.

متقی ادامه داد: در حال حاضر ۴۰۰ لیتر بر ثانیه آب از چاه‌ها وارد شبکه توزیع می‌شود، اما جوابگوی نیاز مردم نیست که برای رفع این مشکل تانکرهای آبرسانی از سراسر کشور فراخوان شده است و به زودی با اضافه شدن تانکرها، آبرسانی در نقاط مختلف استان تقویت می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۴ تانکر مشغول آبرسانی در مناطق مختلف استان است و از آنجاکه شبکه توزیع آب در برخی از روستاها به دلیل سیلاب آسیب دیده است، تنش آبی در استان بیشتر شده و تانکرهای آبرسانی در تمامی نقاط استان به کار گرفته شده است.

متقی تصریح کرد: با این وجود چنانچه در شهرکرد آب به طبقات بالای مجتمع‌های آپارتمانی نمی‌رسد و آب در برخی از نقاط با افت شدید همراه است شهروندان می‌توانند برای دریافت آب‌های بسته‌بندی به اداره امور آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد واقع در خیابان کاشانی مراجعه کنند.

وی افزود: ۳۰ تانکر آبرسانی نیز از استان‌های دیگر در مسیر استان است که با رسیدن این تانکرها از روز چهارشنبه آب به صورت سیار در محلات شهرکرد توزیع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار