فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: پس از سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری و منطقه لبد هشت طرح در این شهرستان عملیاتی و ساخت آن‌ها آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ 24 September 2022

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، شهباز اکبری روز شنبه در آیین افتتاح مدارس لبد و نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در این منطقه یادآور شد: سفر استانی رییس‌جمهور به منطقه لبد بازفت باعث ایجاد امید در بین مردم این بخش شده است و پس از سفر رییس‌جمهور نیز امروز قول‌های داده شده عملیاتی و این قول برای مردم محقق شده است.

وی ساخت مدرسه برای دانش آموزان را یکی از طرح‌های مهم لبد دانست و تصریح کرد: حدود هشت طرح پس از سفر رییس جمهور اجرایی شد و این عملیات با حضور میدانی مدیران دولت پیشرفت خوبی داشته است.

به گفته وی، ساخت و ساز ۴۳ واحد منزل مسکونی از جمله ساخت خانه برابری" بی‌بی گل" پس از سفر رییس‌جمهور در این شهرستان انجام شد که بسیاری از این واحدها اکنون قابل بهره‌برداری است.

اکبری اظهار داشت: تجهیز و تکمیل پوشش سرعت اینترنت پرسرعت در منطقه لبد نیز پس از سفر رییس جمهور در این شهرستان اجرایی شد.

به گفته وی، تسطیح و توسعه زیرسازی جاده شهرک رهبری منطقه لبد نیز در شهرستان کوهرنگ پس از سفر آیت‌الله رییسی در منطقه عملیاتی شده است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ اظهار داشت:تجهیز خدمات دنداپزشکی مرکز سلامت شهرک لبد نیز پس از سفر رییس جمهور به استان فعال شد.

به گزارش ایرنا، روز شنبه دوم مهرماه با حضور وزیر آموزش و پرورش به صورت ویدئو کنفرانس و حضور میدانی استاندار چهارمحال و بختیاری ، نماینده مجلس، مدیرکل آموزش و پرورش و تعدادی از مسوولان استانی نواخته شد و ۲ باب مدرسه به بهره‌برداری رسید.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور و تعدادی از اعضا هیات دولت روز پنجشنبه ۲۱ خردادماه به چهارمحال و بختیاری سفر کردند و در نخستین برنامه کاری از طریق بالگرد راهی منطقه سخت‌گذر لبد شهرستان کوهرنگ شدند.

شهرستان کوهرنگ در ۹۰کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار