معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:
شهرکرد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان موظفند برای اجرای طرح‌های مرتبط با تحکیم بنیان خانواده تلاش کنند.
کد خبر: ۱۰۷۶۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ 08 November 2022

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محسن حسین‌میرزایی ظهر کارگروه راهبری جمعیت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ترغیب جوانان به ازدواج می‌تواند از اصلی‌ترین راهکارهای تحکیم بنیان خانواده باشد.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط با ازدواج آسان و تحکیم بنیان خانواده در چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و افزود: افزایش جمعیت یکی از مهم‌ترین شاخص‌های امنیت و اقتدار هر جامعه و کشور به‌شمار می‌رود.

حسین‌میرزایی کمبود جمعیت را باعث بروز چالش‌های فراوان برای جوامع و کشورهای مختلف اعلام و تصریح کرد: در این راستا دولت سیزدهم برای تحقق برنامه‌ها و اهداف مرتبط با جوانی جمعیت برنامه‌ریزی کرده است.

وی با اشاره به نبود تمایل به فرزندآوری بین برخی زوج‌های جوان و ناباروری بعضی زوج‌های دیگر یادآور شد: باید برای این ۲ گروه برنامه‌های آموزشی و درمانی به‌صورت جداگانه برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری فرهنگ‌سازی برای ترویج ازدواج آسان بین جوانان را ضروری اعلام و تأکید کرد: در این راستا تبیین فایده‌های ازدواج به‌موقع جوانان و پرهیز از مخالفت با برخی ازدواج‌ها در دستور کار خانواده‌ها قرار گیرد.

وی اظهار داشت: اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در خصوص حمایت از زوج‌های نابارور، فرزندآوری و حمایت از خانوارهای دارای فرزند ۳ قلو به بالا نقش مهمی در تحکیم بنیان خانواده دارد.

حسین‌میرزایی اطلاع‌رسانی درخصوص اجرای برنامه‌های حمایتی دولت سیزدهم در زمینه ازدواج آسان و فرزندآوری ضروری و همچنین جلوگیری از موازی‌کاری در این رابطه الزامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار