رئیس‌کل دادگستری چهارمحال وبختیاری از مجموعه مدیریت شهری خواست تا یکبار برای همیشه نقاط حادثه‌خیز شهر را شناسایی و رفع کنند.
کد خبر: ۱۰۷۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ 09 November 2022

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بهرامی ظهر امروز در دیدار با شهردار اعضای شورای اسلامی شهرکرد، ضمن تبریک به شهردار شهرکرد، اظهار داشت: شورا و شهرداری باید دست به دست یکدیگر دهند تا پروژه‌‌هایی که تاکنون به نتیجه نرسیده‌اند جبران شوند و با انگیزه و دلسوزی تمام نگرانی‌های مردم را برطرف کنید.

وی با بیان اینکه قانون برای همه باید به طور یکسان اجرا شود، افزود: در ابتدای کار باید رضایت خداوند مدنظر قرار گیرد و پس از آن در اجرای قانون مردم را یکسان ببینیم و با افراد متخلف در حوزه شهری یکسان برخورد شود.

رئیس‌کل دادگستری استان تصریح کرد: اشرافیت و عمل به قانون امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد و شهرداری علاوه‌بر انجام کارهای عمرانی و شهرسازی باید به موارد حقوقی بیشتر توجه کند.

بهرامی از مجموعه مدیریت شهری خواست تا یکبار برای همیشه نقاط حادثه‌خیز شهر را شناسایی و رفع کنند و گفت: در این راستا کمیته‌ای متشکل از راه و شهرسازی، نظام مهندسی، شهرداری، پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی و کانون کارشناسان تشکیل و نقاط حادثه‌خیز شناسایی و رفع شوند.

وی با بیان اینکه اقدامات مدیران با متکی بر قانون باشد نه بر افراد، تصریح کرد: همه ما ملزم به اجرای قانون هستیم و باید قانون به درستی رعایت شود.

قانون معیار ارائه خدمات شهرداری است

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد نیز در این جلسه با اشاره به قوانین شهرداری اظهارداشت: با توجه به اینکه قوانین شهرداری چندین سال پیش تدوین و به روزرسانی نشده است، ممکن است خلاء‌هایی داشته باشد و متناسب با نیاز شهرها نباشد اما معیار ما برای عمل قانون است.

وی با بیان اینکه شهرداری وظایف بی‌شماری دارد، افزود: پروژه‌های شهری در راستای توسعه و آبادانی شهری باید انجام و اتفاقات خوبی را در شهر رقم بزنیم.

شهردار شهرکرد بیان کرد: شهرکرد پتانسیل بالقوه خوبی داد و مانند یک زمین بکر است که کار کردن در آن سخت اما محصول آن یک محصول حاصل‌خیزی است که شیرینی آن برای عموم مردم است بنابراین انجام کار باید با دقت نظر، رعایت اصول و منافع شهر انجام شود که عزم راسخ و جدیت در کار را می‌طلبد.

واحدیان خاطرنشان کرد: برای ایجاد اتفاقات خوب در شهر نیاز به همراهی و هم افزایی دستگاه‌ها و مشارکت شهروندان در اجرای پروژه‌ها که منجر به تسهیل‌گری می‌شود را نیاز داریم.

وی گفت: قصد داریم در کنار انجام پروژه‌ها، اعتمادسازی بین مردم و مدیریت شهری را داشته باشیم تا آهنگ توسعه و رشد در شهرکرد افزایش یابد.

ضرورت تعامل دستگاه قضا با مدیریت شهری

مصطفی حیدری، رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز در این جلسه ضمن تقدیر از همکاری دستگاه قضا با مدیریت شهری اظهارداشت: دستگاه قضا برای رفع مشکلات حقوقی با شهرداری همکاری لازم را داشته است که به لحاظ این همکاری اتفاقات خوبی در شهر رقم خورده است.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی نیز تاکنون با وحدت و همدلی که داشته‌اند توانسته‌اند مسائل حقوقی را به گونه‌ای پیگیری و رصد کنند که مشکل ایجاد نشود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار