مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:
شهرکرد_مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: بنابر تشخیص شورای مسکن استان به دلیل محدودیت زمین، واگذاری برای ساخت ویلا در طرح نهضت ملی مسکن صورت نمی‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۹۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹ 31 January 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حسینعلی مقصودی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در زمینه نهضت ملی مسکن در این استان اظهار کرد: در همین راستا تغییر کاربری، تهیه طرح‌های تفکیکی و اقدامات بسیار خوب دیگری صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در سه شهر بروجن، شهرکرد و فرخشهر الگوی ساخت به‌صورت انبوه‌سازی است و در بقیه شهرها واگذاری زمین به گروه‌های ساخت برای ساخت توسط خود متقاضیان صورت می‌گیرد.

مقصودی افزود: پروژه ساخت نهضت ملی مسکن تقریباً در همه شهرها آغاز شده و در تعداد معدودی که استارت نخورده است و به زودی شروع می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت قابل توجه پروژه‌ها در شهرکرد، بروجن و فرخشهر و خصوصاً در مرکز استان خبر داد و بیان داشت: صحبت‌هایی در خصوص واگذاری زمین برای ساخت‌های ویلایی از سوی وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت، این طرح برای شهرهایی که زمین‌های قابل توجهی دارند، انجام می‌شود و تشخیص این موضوع بر عهده شورای مسکن استان قرار داده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قرار بر این شد که متناسب با زمینی که تأمین شده است واگذاری‌ها در این مورد صورت گیرد، که در این استان به لحاظ محدودیت زمین عمدتاً از دو واحد به بالا ساخت می‌شود و در شهرهای بزرگ انبوه‌سازی صورت می‌گیرد و در شهرهای کوچک در قالب گروه‌ها دو و سه نفره واگذاری‌ها صورت می‌گیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار