امام جمعه شهرکرد:
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت حضرت زینب کبری (س) گفت: امام خمینی(ره) برای ادای تکلیف خود، در مقابل دشمنان و استکبار جهانی ایستادند.
کد خبر: ۱۰۹۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴ 06 February 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام روز دوشنبه در نشست معارف اصناف شهرستان شهرکرد تاکید کرد:حضرت زینب کبری(س) اثرگذاری فراوان و شخصیت بزرگی دارد که به‌طور کامل شناخته نشده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری افزود: در مراسم اعتکاف سال‌جاری جوانان و نوجوانان حضور چشم‌گیری داشتند و کمک خیرین نیک‌اندیش و اصناف برای برگزاری مطلوب‌تر مراسم اعتکاف یکی از نیازهای این آیین معنوی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و عظمت جمهوری اسلامی ایران برای همگان مشخص است.

نکونام با اشاره به پایه‌های مستحکم و استمرار داشتن انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: جمهوری اسلامی زمینه‌ساز حیات بشری است و باید قدر آن را بدانیم تا بتوانیم با دشمنان خبیث آن مقابله و مبارزه کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به تحریم پیامبر گرامی اسلام (ص) از سوی کفار و حضور ایشان در شعب ابی‌طالب اظهار داشت: بیرون کردن پیغمبر(ص) و مسلمانان از مکه از برنامه‌ها و توطئه‌های کفار و مستکبران بود.

وی گفت: امروز در شرایط آزمون الهی قرار داریم و نباید اجازه سوءاستفاده به دشمنان جمهوری اسلامی و مستکبران عالم بدهیم.

نکونام به امتحان لحظه به لحظه مسلمانان صدر اسلام اشاره و تاکید کرد: آیه‌های یاس دشمن در اغتشاش‌های اخیر باعث نشد تا مردم کشور به سمت‌وسوی آنان بروند.

وی تکلیف‌محوری در امور مختلف را ضروری دانست و افزود: این مهم در حوزه‌های مختلف فعالیت اصناف و بازاریان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

نکونام تصریح کرد: اصناف و بازاریان چهارمحال و بختیاری در تامین نیازها و مایحتاج روزانه مردم استان نقش اثرگذار و مطلوب دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار