شهرکرد_سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: گردنه‌های چری و شاه‌منصوری همچنان بسته هستند و از شهروندان این استان تقاضا دارم از این دو گردنه تردد نکنند.
کد خبر: ۱۰۹۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ 06 February 2023

علی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تقریباً راه‌های اصلی بسیاری از روستاهای این استان باز شده است، اگرچه در داخل روستاها همچنان برف در معابر و کوچه‌ها وجود دارد.

وی افزود: علی‌رغم اینکه گردنه‌های چِری و شاه‌منصوری شرایط عبور و مرور به‌صورت تک خودرو را پیدا کرده‌اند اما با توجه به خطر ریزش بهمن و از همه مهم‌تر نظر به اینکه مجدد استان در دامنه فعالیت یک سامانه براشی دیگر قرار دارد و احتمال برف‌گیری این دو گردنه بسیار زیاد است، همچنان بسته هستند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری از شهروندان این استان تقاضا کرد تا از دو گردنه چِری و شاه‌منصوری تردد نکنند.

حیدری عنوان کرد: نکته‌ای حائز اهمیت با توجه به اطلاعیه‌های هواشناسی مبنی بر بارش برف در چند روز آینده در چهارمحال و بختیاری، این است که اگر سازه ناپایداری به‌ویژه سایبان‌های جلوی مغازه‌ها و فروشگاه‌ها وجود دارد حتماً برف موجود روی آن تخلیه شود.

وی خاطرنشان کرد: این سازه‌های ناپایدار به‌لحاظ استحکام تأیید شده نیستند و ممکن است در بارش بعدی برف سقوط کرده و باعث آسیب‌های جبران ناپذیر شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار