امام جمعه یاسوج:
امام جمعه یاسوج گفت: اگر حجاب و عفاف و حیا از جامعه اسلامی برود اعتقادات هم از بین می‌رود.
کد خبر: ۱۰۹۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵ 31 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، آیت اله حسینی با تشکر از وزارت کشور در خصوص صدور بیانیه عفاف و حجاب، افزود: اگر حجاب و عفاف و حیا از جامعه انسانی رخت بربست، همه واجبات دیگر مثل روزه، نماز و.. هم از بین می‌رود.

امام جمعه یاسوج به استناد روایات معصومین (ع) بی حجابی و برهنگی را بستر فساد‌های دیگر دانست و ادامه داد: خیلی از طلاق‌ها و فروپاشی‌های خانواده‌ها به دلیل رعایت نکردن حیا و عفاف است.

آیت الله حسینی با تذکر نسبت به توطئه دشمنان برای ترویج ولنگاری، گفت: وقتی جوان رها شد دیگر پایبند خانواده نیست و فرمان و دستور خانواده و جامعه برای او بی اهمیت است.

خطیب جمعه یاسوج بابیان اینکه به اینکه حجاب پایه رشد و تعالی اخلاقی جوامع است، افزود: همه باید کمک کنیم و نگذاریم این ویروس بی حیایی در جامعه همه گیر شود.

 

همه پرسی دوازده فروردین نشانه عقلانیت و دینداری ملت است

امام جمعه یاسوج با گرامیداشت روز جمهوری اسلامی نتیجه همه پرسی دوازده فروردین را نشانه عقلانیت و دینداری ملت ما دانست و ادامه داد: اسلام محتوای جمهوریت حاکمیت ماست و مخالفت با اسلام به معنای مخالفت با همه ارزش‌های اخلاقی و انسانی است.

خطیب نماز جمعه یاسوج یادآور شد: در نظام جمهوری اسلامی ممکن است در اجرای احکام اسلامی کوتاهی صورت گرفته باشد، اما این موضوع مشکل نظام جمهوری اسلامی نبوده بلکه قصور مسئولان است.

آیت الله حسینی به دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: این دستاورد‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی در شرایط سخت جنگ تحمیلی، جنگ روانی، شناختی و رسانه‌ای با همه توطئه‌ها صورت گرفت که هر کدام برای از پا در آوردن یک نظام کافی بود، اما نظام اسلامی با قدرت در حرکت است و به کوری چشم دشمنان مردم ما مثل همان روز‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: ملت ما از هیچ کدام از ارزش‌های خود عقب نشینی همانند عزت ملی، شرافت ملی، ولایت فقیه و سایر ارزش هایمان عقب نشینی نخواهیم کرد.

 

افزایش دو برابری قیمت شن و ماسه خلاف شعار سال است

نماینده ولی فقیه در استان با انتقاد از برخی اقدامات تورم زا در طلیه سال نو، گفت: در همین روز‌ها قیمت شن و ماسه دو برابر می‌شود و قیمت خودرو افزایش می‌یابد که این‌ها خلاف شعار سال است و مسئولان باید توجه داشته باشند.

 

همه مردم از طبیعت به خوبی استفاده کنند

وی به فرا رسیدن روز سیزده بدر اشاره کرد و از شهروندان خواست نباید بگذاریم طبیعت نابود شود.

آیت الله حسینی به ریشه کنی گیاهان کوهی اشاره کرد و افزود: ادامه این روند ریشه کنی گیاهان کوهی باعث می‌شود که تا چند سال دیگر اثری از این گیاهان نباشد.

وی ادامه داد: هم مردم و هم مسئولان باید به فکر باشند تا از طبیعت و منابع طبیعی درست استفاده کرده و آن را نابود نکنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان از عموم مردم خواست با تاسی از فرهنگ اسلامی در حفظ پاکیزگی طبیعت و آلوده نکردن این مواهب الهی تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار