شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای، ۱۲ فروردین را ‌از مصادیق عینی یوم‌الله، مردم‌سالاری دینی و از بزرگترین اعیاد ملت ایران و درخشان‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۹۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ 31 March 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، در این بیانیه آمده است: دوازدهم فروردین روز انتخاب بزرگ و تاریخی ملت ایران به رهبری امام خمینی‌(ره) و تأسیس نظام جمهوری اسلامی است.
این بیانیه می افزاید:‌دوازدهم فروردین به حق یکی از مصادیق مردم‌سالاری دینی و از بزرگترین اعیاد ملت ایران و از تعیین کننده‌ترین روزهای تاریخ ایران محسوب می‌شود که در چنین روزی نظام مقدس جمهوری اسلامی با رای قاطع بیش از ۹۸ درصدی تثبیت شد و اسلام ناب محمدی(ص) زنده شد.
در بیانیه شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه استان مرکزی آمده است: براساس اعتقاد به وعده‌های الهی و تکیه بر ملتی آگاه و صبور، امروز به پشتوانه مبارزات خستگی ناپذیر این ملت بزرگ و جبهه مقاومت، شاهد افول و فروپاشی صهیونیسم و استکبار جهانی هستیم.
در این بیانیه تاکید شده است: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب و در مسیر نیل به تمدن نوین اسلامی، با وجود دشمنی‌های همه‌جانبه و جنگ ترکیبی استکبار جهانی، الگویی اثربخش برای همه آزادگان جهان است.
در ادامه این بیانیه اضافه شده است: زنده نگه‌داشتن این روز عظیم و حفظ جمهوری اسلامی وظیفه همه اقشار مردم بصیر و وظیفه شناس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار