نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین علیه السلام؛
نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین علیه السلام ایلام بیان داشت : ۱۲ فروردین در واقع تثبیت کننده حرکت ملت ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ بود که مردم را از ظلم ، سیاهی و تباهی به سوی نور و روشنایی هدایت کرد.
کد خبر: ۱۰۹۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵ 31 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام علی اشرف علی محمدی گفت :  بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در عظمت این روز می فرمایند: این روز از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ایرانیان است که باید تا همیشه زنده نگه داشته شود ، کنگره های ۲۵۰۰ ساله طاغوت در این روز در هم شکست و حکومت مستضعفان جانشین سلطه حکومت های شیطانی شد.

وی افزود : رای ۹۸،۲ درصدی ملت ایران در ۱۲ فروردین سال ۵۸ همبستگی ، اتحاد ملی ، بلوغ سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی ایرانیان را به شرق و غرب نشان داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین علیه السلام اظهار داشت :  تفکر کمونیسم در شرق و لیبرالیسم در غرب پیش از انقلاب سال ۵۷ تفکر حاکم بر جهان بود که ملت های مظلوم تحت سیطره این جریان ها قرار داشتند ، با قیام ایرانیان به رهبری امام خمینی آزادیخواهان جهان به تاسی از ملت ایران نهضت های بزرگی را علیه این تفکرات در اقصی نقاط عالم به راه انداختند.

 وی مطرح کرد : آنها با شعار توخالی آزادی و دموکراسی استبداد سنگینی را در جهان بویژه منطقه خاورمیانه ایجاد کرده اند و با گماشتن پادشاهان وابسته و بی کفایت ثروت های مردم را به تاراج می برند و از آگاهی و شناخت مردم جلوگیری می کنند.

حجت‌الاسلام علی اشرف علی محمدی ادامه داد : جنگ اصلی ملت ایران با غربی ها عدم پذیرش فرهنگ منحط آنان است ، ایران اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته به برکت امام و شهدا روز به روز قدرتمندتر شده و توانسته در بسیاری از زمینه ها به خودکفایی برسد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار