رئیس اداره سلامت و بهداشت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری:
رئیس اداره سلامت و بهداشت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح غربالگری معاینات دوره‌ای پزشکی و سلامت دانش‌آموزان استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 01 November 2015

بهنام اسماعیلی  اظهار داشت: طرح غربالگری معاینات دوره‌ای پزشکی و سلامت ویژه دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی، هفتم و نهم در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح با هدف بررسی وضعیت رشد جسمی، بینایی، شنوایی دانش‌آموزان از مهرماه آغاز و تا پایان اسفندماه در مدارس شهری، روستایی و عشایری استان ادامه دارد.

رئیس اداره سلامت و بهداشت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در پایگاه‌های سنجش سلامت تابستانه معاینه شده‌اند، بیان کرد: اکیپ‌های پزشکی شامل یک پزشک و یک کاردان در طول سال تحصیلی به مدارس استان مراجعه و پس انجام معاینات، دانش‌آموزان بیمار به پزشک متخصص ارجاع داده می‌شوند.

اسماعیلی با بیان اینکه بیش از 40 هزار دانش‌آموز پایه‌های هفتم و نهم سراسر استان در طرح غربالگری سلامت از سوی اکیپ‌های پزشکی سلامت معاینه می‌شوند، تصریح کرد: دانش‌آموزان مدارس شهری دارای مراقب سلامت نیز معاینه سلامت می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار