نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:
نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با بصیرت، ایمان و اراده قوی مهم‌ترین رسالت دانش‌آموزان بسیجی است.
کد خبر: ۱۲۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ 01 November 2015
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در دیدار با دانش‌آموزان بسیجی اظهار داشت: دانش‌آموزان بسیجی سرمایه‌های نظام هستند و مهم‌ترین رسالت آن‌ها، حفاظت دستاوردهای انقلاب در ابعاد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با بصیرت، ایمان و اراده قوی است.

وی افزود: بسیجیان باید با بصیرت و بینش راه امام خمینی(ره) و شهدا را در استکبارستیزی ادامه دهند و فریب دشمنان را نخورند.

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به استکبار و استکبارستیزی بیان کرد: استکبارستیزی یک فرهنگ مستمر در طول تاریخ است و باید همیشه در برابر استکبار با الگوگیری از راه امام خمینی(ره) و شهدا ایستاد.

نکونام خاطر نشان کرد: استکبار تنها آمریکا نیست و دست‌ نشانده‌های زیادی در گوشه گوشه دنیا دارد و حتی در داخل کشور نیز عوامل زیادی دارد که فتنه ایجاد می‌کنند و آب در آسیاب آمریکا می‌ریزند.

وی با بیان اینکه جوان باید در مقابل فتنه و فتنه‌گران بایستد، گفت: نقش بسیج مقابله با فتنه‌گران و خنثی کردن توطئه‌های آن‌ها است چرا که بسیجیان در ادامه راه پیامبران و ائمه پرچم جمهوری اسلامی ایران را برافراشته نگه‌داشته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار