مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری:
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره استانی "فیلم سبز" با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ 01 November 2015

شهرام احمدی در دیدار با رئیس حوزه هنری استان با اشاره به اینکه مشکلات محیط زیستی استان باید با زبان هنر بیان شود، اظهار داشت: زبان هنر رسا‌ترین و تأثیرگذارترین زبان است که با بهره‌گیری از فیلم ،انیمیشن، تئاتر، نقاشی و ادبیات می‌توان برای رفع مشکلات محیط زیست و ارتقاء کیفی محیط زیست تلاش کرد.

وی افزود: زبان هنر بهترین مؤلفه برای معرفی استان و همچنین متوجه ساختن همگان به اهمیت محیط زیست و پاسداری از آن است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری بیان کرد: چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های مهم در عرصه گردشگری و محیط زیست است و باید عزمی همگانی شکل بگیرد تا بتوان ضمن حفظ محیط زیست، استان را به عنوان زیستگاهی سالم و یک قطب گردشگری به ایران و جهان معرفی کرد.

احمدی با بیان اینکه در کارها باید از بخشی‌نگری دوری کنیم، خاطر نشان کرد: برای معرفی پتانسیل‌های استان به تمام دنیا باید تمام دستگاه‌های اجرایی با یک ید واحد و با یک هدف تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه در استان هنوز این عزم ملی شکل نگرفته است، گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری با حوزه هنری و دیگر دستگاه‌های اجرایی در حوزه محیط زیست فعالیت‌هایی اثر گذار و ماندگار انجام دهیم و تجربه موفق همکاری اثر بخش دستگاه‌های مختلف پیرامون موضوعات واحد را ارائه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار