رئیس جمعیت هلال احمر لردگان گفت: با توجه به بارندگی‌های شب گذشته و امروز نیروهای جمعیت هلال‌احمر به صورت کامل در حالت آماده باش قرار دارند و در صورت نیاز به کمک آن‌ها سریعا برای کمک‌رسانی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۴۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶ 07 December 2015

قربان مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: امدادگران روحانی علاوه‌ بر کارهای فرهنگی و بیان مسائل شرعی به مردم در مواقع بحران و حادثه هم می‌توانند به کمک مردم بیایند و در امر امداد و نجات سفیران خوبی باشند و مردم را با امدادرسانی و کمک‌های اولیه آشنا کنند چون مستقیما با مردم سروکار دارند و در دل مردم هستند.

وی افزود: این دوره به مدت 8 ساعت برگزار شد که به زودی گواهی آن برای افراد شرکت‌کننده صادر می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر لردگان از آمادگی این جمعیت برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه برای همه مردم بخصوص روستائیان عزیز خبر داد و گفت: این جمعیت با داشتن امکانات لازم در صورت تمایل مردم روستاها با هماهنگی دهیاری آن روستا این کارگاه‌ها را برای آن‌ها برگزار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر شهرستان لردگان به صورت شبانه‌روز در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز به کمک مردم بشتابند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به بارندگی‌های شب گذشته و امروز نیروهای جمعیت هلال‌احمر به صورت کامل در حالت آماده باش قرار دارند و در صورت نیاز به کمک آن‌ها سریعا برای کمک‌رسانی اعزام می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار