مديركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری برنامه‌های مختلف در 28 صفر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 07 December 2015

جواد کارگران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) – منطقه چهارمحال و بختياري – اظهار كرد: ستاد بزرگداشت پيامبر اعظم(ص) به منظور برنامه‌ريزي قرائت زيارت حضرت رسول (ص) در سالروز رحلت جانگداز ايشان در اماكن مذهبي، با همكاري برخي از دستگاه‌هاي مرتبط از جمله اداره كل تبليغات اسلامي، شهرداري شهركرد، نيروي انتظامي، اوقاف و امور خيريه، حج و زيارت تشكيل شده است.

وي هماهنگي و برنامه‌ريزي قرائت زيارت حضرت رسول در كليه اماكن مذهبي، برگزاري مراسم‌های ويژه رحلت پيامبر اكرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبي(ع)، تأمين امنيت و پوشش ترافيكي، برگزاري نشست‌ها و جلسات با موضوع زيارت حضرت رسول(ص) و شناخت شخصيت ايشان را از جمله برنامه‌هاي اين ستاد دانست و گفت: برگزاري هرچه با شكوه‌تر اين مراسم باعث بيداري هرچه بيشتر امت اسلام خواهد شد.

مديركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزاري مسابقه كتاب‌خواني با عنوان پيامبر مهرباني‌ها، اجراي مراسم تعزيه در 28 صفر در نقاط مختلف استان و فراخوان آثار با عنوان پيامبر مهر و دوستي شامل شعر و دل‌نوشته را از ديگر برنامه‌هاي ستاد بزرگداشت پيامبر اعظم (ص) برشمرد.

وی خاطرنشان كرد: برگزاري بهتر و مناسب‌تر اين مراسم‌ها نشانه اعلام برائت از حتاكان به ساحت پيامبر اعظم(ص) و ابراز محبت و ارادت مسلمانان به ساحت پيامبر رحمت(ص) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار