مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری گفت: ترویج به‌هنگام، آگاهانه، آسان و پایدار ازدواج امری ضروری است.
کد خبر: ۱۴۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷ 07 December 2015

عبدالرحمن قاسمی در شصت و یکمین ستاد ساماندهی امور جوانان استان، اظهار کرد: مجمع خیرین ازدواج استان دارای اساسنامه‌ای با موضوعات، اهداف و کلیات، ساختار، بودجه و مواد متفرقه است و کلیه فعالیت‌های مجمع خیرین ازدواج، غیر سیاسی و غیر دولتی بوده و با عنوان سازمان خیریه در موضوع ازدواج و امور خیریه با رعایت کامل قوانین و مقررات و این اساسنامه فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: مجمع خیرین ازدواج استان دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران است و کلیه اعضای آن التزام خود را به قانون اساسی اعلام می‌دارند.

قاسمی با اشاره به ترویج ازدواج به‌هنگام، آگاهانه، آسان و پایدار تصریح کرد: مجمع خیرین ازدواج استان به فرهنگ‌سازی و روشنگری در امر ازدواج و تشکیل خانواده نقش بسزایی دارد.

وی ارتقاء و گسترش فرهنگ نیکوکاری در امر ازدواج جوانان و تقویت روحیه تعاون و همکاری و تفاهم در فعالیت‌های حوزه ازدواج، بسترسازی مناسب جهت مشارکت خیرین در امر تأمین مسکن و جهیزیه و اشتغال زوجین، تشکیل صندوق سرمایه گذاری ازدواج در راستای اهداف اساسنامه، انتشار اوراق وقفی متناسب با نیازهای حوزه ازدواج با هماهنگی دستگاه های اجرایی ذیربط را از جمله مهم‌ترین اهداف تشکیل مجمع خیرین ازدواج برشمرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطر نشان کرد: بودجه مجمع از طریق هدیه، اعانه، وقف و حبس، وجوه حاصل از فعالیت‌‎های انجام شده در چارچوب موضوع فعالیت، اهداف و اساسنامه مجمع، تأمین شده و این مجمع مکلف است درآمد و هزینه‌ها را در دفاتر قانونی ثبت کرده و کلیه درآمدهای حاصله سالانه را مطابق اساسنامه صرف اهداف و وظایف کند.

به گزارش ایسنا، اساسنامه ازدواج و تعالی خانواده در مجمع عمومی به تصویب رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار