شهردار کاج از بهسازی و آسفالت معابر این شهر خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری بهسازی و آسفالت معابر این شهر در دستور کار شهرداری شهر کاج قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۴۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 19 December 2015

کرامت نیکخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری بهسازی و آسفالت معابر این شهر در دستور کار شهرداری شهر کاج قرار گرفته است.

وی افزود: احداث بیش از 7 هزار متر طول کانال و جدول، آسفالت معابر سطح شهر به طول 45 هزار مترمربع، احداث 3 هزار متر طول مسیل سنگی و پارک ساحلی در دست احداث با مساحت 6 هزار مترمربع از جمله فعالیت‌های شهرداری کاج در زمینه بهسازی، آسفالت و زیباسازی این شهر است.

نیکحواه بیان داشت: برای انجام این اقدامات از اعتبارات عمرانی حدود یک میلیارد تومان از اعتبارات سازمان همیاری شهرداری‌ها هزینه شده است.

شهردار کاج گفت: خرید یک دستگاه لودر، خرید یک دستگاه کامیون کمپرسی معادل 440 میلیون تومان از کانال کمک‌های دولت از طریق سازمان همیاری شهرداری‌ها از جمله دیگر اقدامات شهرداری کاج در سال جاری است.

وی تصریح کرد: دریافت بیل بکو از ستاد بحران و خرید یک دستگاه کامیون حمل زباله از محل یارانه ماشین‌آلات استانداری چهارمحال و بختیاری از دیگر اقدامات انجام گرفته در راستای ارائه خدمت به همشهریان عزیز در شهر کاج از سوی شهرداری این شهر است.

نیکخواه ارائه خدمت مناسب به شهروندان را رسالت مهم شهرداری دانست و خاطرنشان کرد: اعتقاد ما بر این است که مردم ایران شایسته بهترین‌ها هستند و بر همین اساس ما نیز با بهره‌‌گیری از تمام توان و ظرفیت‌های موجود در تلاش هستیم تا زمینه ارائه خدمات مناسب‌تر به شهروندان در این شهر را فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به تازه‌تاسیس بودن شهرداری شهر کاج در سال جاری با جذب اعتبارات قابل قبول خدمات مناسبی به شهروندان ارائه شده که این امر رضایت همشهریان عزیز در این شهر را به همراه داشته ولی این کافی نیست و مجموعه مدیران و پرسنل شهرداری در این شهر در تلاش هستند تا بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار