رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تظاهرات اعتراض آمیز مردم ولایت‌‎مدار شهرستان شهرکرد در محکومیت جنایت رژیم آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمرالباقرالنمر سه شنبه 15 دی‌ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۸۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 05 January 2016

 علی گرجی در جلسه ویژه برنامه‌ریزی برگزاری تظاهرات علیه جنایت جدید عربستان با اعلام این خبر، اظهار کرد: این تظاهرات روز سه شنبه ساعت 10 صبح از میدان 12 محرم شهرکرد آغاز می‌شود و تا چهارراه بازار ادامه می‌یابد.

 

وی شهادت آیت الله شیخ نمر را موجب تسریع حرکت انقلابی مردم مسلمان عربستان تا سرنگونی رژیم منحوس آل سعود دانست و افزود: این روحانی برجسته و رهبر شیعیان عربستان به دست جلادان وهابی تندروی رژیم منفور آل سعود باعث جاری شدن خون تازه‌ای در شریان‌ها و پیکره اسلام خواهد شد و صدای زنگ مرگ رژیم منحوس سعودی را به صدا در آورده است.

 

گرجی شکست‌های پی در پی و مفتضحانه در بحرین، یمن و عراق را عامل این جنایت دانست و تصریح کرد: صدای حق گوی و کلام نورانی شیخ نمر هرگز با شهادتش خاموش نخواهد شد.

 

وی با اشاره به جنایات اخیر عربستان در کشتار شیعیان، گفت: خون به ناحق ریخته شده رهبر برجسته شیعیان عربستان، موجب خواهد شد که شیخ نمرهای دیگری پا به عرصۀ گیتی بگذارند  که به یاری الهی موجب تسریع در روند حرکت‌ها و انقلاب‌هایی در کشورهای تحت ستم و دیکتاتور و مستبد، همچون آل سعود خواهد شد .

 

به گفته وی، در سراسر کشور تظاهرات اعتراض آمیز به جنایات آل سعود در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار