فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از ابزارهای ماندگاری انقلاب اسلامی ایران حضور و مشارکت مردم است.
کد خبر: ۱۸۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 27 February 2016

رضا محمدسلیمانی پیش از ظهر امروز بعد از انداختن رای خود در صندوق رای در جمع خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بعد از گذشت 37 سال از عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنان همچنان درصدد ضربه زدن به این نظام و ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای ماندگاری انقلاب اسلامی ایران حضور و مشارکت مردم است بیان داشت: مردم با بصیرت لازم و شناخت عنصر زمان و مکان می‌توانند در همه عرصه‌های مختلف حضور پیدا کنند.

این مسئول تاکید کرد: بحمدالله با توجه به شناختی که از مردم بزرگوار ایران داریم مردم در این عرصه حضور پیدا خواهند کرد کاری که می‌تواند ماندگاری انقلاب را بیشتر کند.

سلیمانی با بیان اینکه مردم دشمن و تله‌های آن‌ها را می‌شناسند افزود: هر رای که به صندوق‌ها رای انداخته می‌شود تیری است در چشم دشمنان این انقلاب و کشور.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند این زمان حساس‌ترین مقطع انقلاب است ادامه داد: بعد از برجام و موضوع هسته‌ای همه چشم دوخته‌اند به نظام جمهوری اسلامی ایران که چه دیدگاهی در ارتباط با دنیا و منطقه دارد.

وی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌ها را باعث تقویت جامعه و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان داشت: مهم‌ترین بحثی که در اینجا مطرح است و برای ما اهمیت دارد مشارکت مردم است چراکه نظام، مسئولان نظام و در راس همه مقام  معظم رهبری همگی بر حضور مردم تاکید دارند.

این مسئول تحقق حضور گسترده مردم را باعث سرافرازی برشمرد و خاطرنشان کرد: دشمن، دشمن است و نمی‌تواند و نمی‌خواهد که نقاط مثبت را ببیند.

سلیمانی اضافه کرد: آگاهی و بصیرت مردم است که نمی‌گذارد دشمنان در مناصب حساس رخنه کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: اگر شناخت لازم لحاظ شود و همچنین توجه کامل به آیتم‌های مقام عظمای ولایت در خصوص نماینده چون متدین، انقلابی و... کنیم مطمئنا راه‌های نفوذ دشمن بسته خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار