رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری:
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: می‌توان از ظرفیت حوزه گردشگری جهت جذب سرمایه‌گذاران خارجی استفاده کرد.
کد خبر: ۱۹۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶ 16 March 2016
سید محمدرضا سیدنبوی ظهر امروز در جلسه گفت وگوی دولت با بخش خصوصی اظهارداشت: براساس مصوبات تمامی استان‌ها موظف هستند بسته‌های سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را به 2 زبان فارسی و انگلیسی ترجمه کنند.

وی با بیان اینکه سال آینده سال خوبی جهت جذب سرمایه‌گذاران است، افزود: هیچ کشوری توانمندی‌های کشور ما به ویژه در حوزه گردشگری را ندارد بنابراین می‌توان از این ظرفیت جهت جذب سرمایه‌گذاران خارجی استفاده کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با ارتقای زیرساخت‌های گردشگری و جذب مسافران بیشتر وضعیت استان در زمینه‌های مختلف متحول می‌شود.

سیدنبوی خاطر نشان کرد: برای رونق یافتن گردشگری از سرمایه‌گذاران در تمامی حوزه‌ها به ویژه گردشگری استقبال و علاقه‌مندان می‌توانند در این بخش سرمایه‌گذاری کنند.

وی گفت: سرمایه‌گذاران ‌داخلی را برای روند و رشد گردشگری تشویق کرده و با حضور شرکت‌های گردشگری در نمایشگاه‌های گردشگری خارجی به صورت عملیاتی و فعال در عرصه گردشگری ورود پیدا می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار