استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امسال به دلیل مشکلات مالی در کشور ۵۰ درصد اعتبارات استانی تاکنون تخصیص نیافته است.
کد خبر: ۱۹۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 16 March 2016

  قاسم سلیمانی پیش از ظهر امروز در شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: عدم تخصیص اعتبارات در سال جاری بدترین سال برای اجرای پرو‌ژه‌های عمرانی در کشور بوده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات ماده 180 در استان تاکنون محقق نشده است افزود: 92 میلیارد تومان اعتبار در ردیف ماده 180 برای استان پیش‌بینی شد که تاکنون این اعتبار محقق نشده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سال 95 سال پررونقی خواهد بود بیان کرد: توجه به اقتصاد در سال آیند باید به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد چرا که باید برنامه‌ها و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان اجرایی شود.

سلیمانی با بیان اینکه سال آینده 5 الی 6 درصد رشد اقتصادی در کشور داریم خاطر نشان کرد: براساس پیش‌بینی‌های دولت و اهتمام به برنامه‌های اقتصاد مقاومتی سال آینده سال رونق در اقتصاد کشور است.

وی با بیان اینکه سالانه 500 الی 600 میلیارد تومان یارانه در استان پرداخت می‌شود گفت: اگر دولت یارانه را به استاندار واگذار کند با توافق مردم می‌توان یارانه را در امور فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و بهداشت و درمان هزینه کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: یارانه زیرساخت‌ها باید در کشور افزایش یابد چرا که سبب ایجاد اشتغال و رفع بیکاری می‌شود.

سلیمانی با بیان اینکه فرهنگ غربی‌ها به صورت هجمه‌ای وارد کشور ما شده است ادامه داد: ماهواره و فضای مجازی خانمان‌سوز است و سبب می‌شود جوانان ما از فرهنگ غربی‌ها پیروی کنند که این برای جامعه آسیب‌زا است.

وی افزود: علاوه‌ بر اینکه مسئولان در جهت ایجاد اشتغال و اقتصاد باید تلاش کنند باید در افزایش فعالیت‌های فرهنگی نیز ورود پیدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار