شهردار شهرکرد خبر داد
شهردار شهرکرد گفت: اقدامات لازم برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی در شهرکرد انجام شده است.
کد خبر: ۱۹۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 16 March 2016

نورالله غلامیان‌دهکردی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد استقبال از بهار شهرداری شهرکرد، اظهار کرد: اقدامات لازم برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی در شهرکرد انجام شده است.

شهردار شهرکرد ادامه داد: در راستای استقبال از بهار و مسافران نوروزی بیش از 60 برنامه عمرانی و پاکسازی در شهرکرد انجام شد و این شهر آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در نظافت معابر سطح شهر عنوان کرد: مشارکت همه جانبه مردم برای حفظ و نظافت شهر لازم و ضروری است چراکه شهر ما خانه دوم ماست و پاکیزگی آن از اهمیت ویژه‌ایی برخوردار است.

غلامیان از پاکسازی معابر شهری خبر داد و افزود: در راستای زیباسازی فضای شهر معابر و جداول در سطح شهرکرد پاکسازی شدند.

وی رنگ آمیزی جداول، زیباسازی بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهرکرد را از دیگر برنامه‌های اجرایی در راستای استقبال از بهار برشمرد و خاطرنشان کرد: امید است خدمات مطلوبی به مسافران نوروزی ارائه شود.

این مسئول با اشاره به راه‌اندازی اکیپ‌های راهنمای گردشگران و مسافران تصریح کرد: سه پارک لاله، تهلیجان و ملت برای اسکان موقت مسافران نوروزی تجهیز شدند.

وی از تهیه و توزیع نقشه راهنمای شهرکرد خبر داد و گفت: این اکیپ‌ها از 25 اسفندماه تا 15 فروردین‌ماه سال آینده در این شهر فعالیت دارند.

غلامیان راه‌اندازی سه بازارچه‌ موقت نوروزی در راستای رفاه حال شهروندان در سطح شهرکرد را از دیگر برنامه‌های اجرایی در ایام نوروز امسال بیان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار