نماینده منتخب شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس:
نماینده منتخب شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و همدلی باید در راستای تحقق شعار سال در بین مسئولان و مردم به ویژه مسئولان استان حفظ شود.
کد خبر: ۲۰۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 05 April 2016
اردشیر نوریان  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقدام و عمل دولت و مجلس راهگشای مشکلات جامعه است اظهار داشت: نام‌گذاری سال 1395 به عنوان سال« اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری اقدام و عمل عینی و واقعی دولت و مجلس بوده که راهگشای مشکلات اقتصادی امروز کشور و به تبع آن بسیاری از معضلات و مشکلات حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم و خلق حماسه سیاسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات اقدام و عمل خود را در حمایت از نظام و انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن اثبات و در سال جاری اقدام و عمل مسئولان و نمایندگان خود را به عنوان یک تکلیف مهم و اساسی خواستار شدند.

نماینده منتخب شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی استفاده صحیح از ظرفیت‌های استان را نخستین راهکار برای تحقق شعار سال دانست و بیان کرد: استان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ویژه‌ای است که در راستای تحقق شعار سال باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده کرد.

نوریان با بیان اینکه وحدت و همدلی باید در راستای تحقق شعار سال در بین مسئولان و مردم حفظ شود خاطرنشان کرد: در راستای پیش‌برد اهداف اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زادیی در استان باید اتحاد و همدلی میان مردم، مسئولان و قومیت‌های مختلف وجود داشته باشد و تمام مردم و مسئولان به دور از سلایق سیاسی با یکدیگر اتحاد و همدلی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار