مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: رفع برخی موانع پیش روی به زودی بزرگترین شهرک صنعتی آب معدنی در شهرک صنعتی شهرستان کوهرنگ راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۲۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 30 April 2016

علیرضا شفیع‌زاده صبح امروز در بازدید از بزرگترین شهرک صنعتی آب معدنی در این شهرستان با بیان اینکه راه اندازی بزرگترین شهرک صنعتی آب معدنی کشور یک مطالبه‌ از سوی مسئولان است،اظهارداشت: با توجه به اهمیت موضوع آب نگاه به صنایع وابسته به آن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار می‌باشد بر همین اساس اولویت بخشی عملیات پیشرفت بزرگترین شهرک بسته‌بندی آب معدنی کشور در استان برای این شرکت از حساسیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: در تلاش هستیم با دستگاه‌های اجرایی ذیربط و خدمات رسان استان برخی موانع پیش‌روی را رفع تا بتوانیم در آینده‌ای نزدیک این شهرک بسته‌بندی آب معدنی را افتتاح کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این شهرک صنعتی دارای دو فاز بوده که مساحت فاز اول آن 43 هکتار است.

شفیع‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر واحدهای صنعتی با سرمایه‌گذاری 200 میلیارد ریالی در این شهرک مستقر یا در حال استقرار بوده و در نخستین گام بزرگترین و تخصصی‌ترین کارخانه آب معدنی ایران با ظرفیت 220 هزار تن و اشتغال زایی بیش از 130 نفر و در گام‌های بعدی 3 کارخانه تخصصی آب معدنی در فاز اول از این شهرک تخصصی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: با توجه به فراهم شد زیرساخت‌ها این شهرک صنعتی ظرفیت استقرار حداقل 56 واحد صنعتی بسته‌بندی آب معدنی در مجموع 2 فاز را دارد که سرمایه‌گذاران می‌توانند در این شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در حال حاضر شهرک صنعتی کوهرنگ دارای زیرساخت‌های برق، گاز، روشنایی و سیستم تصفیه خانه فاضلاب مرکزی می‌باشد و با راه اندازی پروژه انتقال آب تخصصی‌ترین شهرک صنعتی آب معدنی ایران که با اعتباری بالغ بر 133 میلیارد ریال اجرایی شده قسمت اعظم زیر ساخت‌های مورد نیاز تکمیل و توسط واحدهای صنعتی قابل استفاده است.

در بازدید از بزرگترین شهرک صنعتی بسته‌بندی آب معدنی کشور که در شهرک صنعتی کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری احداث شده عملیات پیشرفت و راهکارهای تسهیل در راه اندازی آن با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، مشاوره استاندار و سرپرست دفتر امور اقتصادی استانداری و جمعی از مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی این استان مورد بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار