مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: کارت الکترونیکی سلامت به‌جای دفترچه بیمه صادر و مردم این استان از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۲۲۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 30 April 2016

صفر فرامرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: به‌زودی کارت الکترونیکی سلامت به‌جای دفترچه بیمه صادر و مردم این استان از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه کارت هوشمند امکان نظارتی بیشتری فراهم می‌کند، بیان داشت: سلامت یکی از شاخصه‌های مهم اقتصاد مقاومتی است و در اقدام و عمل به شعار امسال، همزمان با اجرای طرح کارت الکترونیک طرح راهنمایی بالینی سلامت نیز انجام می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: دسترسی آسان‌تر به سوابق بیمار، تمدید طولانی مدت کارت هوشمند، نظارت بر تعداد داروهای تجویز شده از سوی پزشک و همچنین کاهش پرداختی از جیب مردم از مهم‌ترین مزایای این کارت هستند. 

وی ادامه داد: در اجرای طرح راهنمای بالینی برای هر بیمار یک راهبرد مشخص تعریف و هر پزشک موظف می‌شود بیش از 3 قلم دارو و 2 مورد آزمایش و ... در یک نسخه برای بیمار تجویز نکند.

فرامرزی با بیان مزایای این طرح افزود: با اجرای طرح راهنمای بالینی سلامت از عوارض ناشی از داروها بر سلامتی افراد کاهش و پرداختی از جیب مردم و دولت نیز کاسته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار