به گزارش تابناک شهرکرد معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: توزیع و عرضه داروهای زیبایی و تناسب اندام و سقط جنین در عطاری ها، آرایشگاه های زنانه و باشگاه های بدن سازی به معضل جدی دانشگاه علوم پزشکی تبدیل شده است
کد خبر: ۳۱۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 17 October 2016

  • رضا محمدی در زمینه اقدام علوم پزشکی برای ساماندهی عطاری، آرایشگاه و باشگاه هایی که اقدام به عرضه این داروها می کند، افزود: مجوز راه اندازی این مراکز از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف صادر می شود .

    وی اظهار کرد: سازمان تعزیرات و اداره اماکن در کارگروه مبارزه با قاچاق کالا در حال پیگیری و تشکیل گشت مشترک بازرسی از مراکز عرضه این گونه داروهاست.

    محمدی، با بیان افزایش روز افزون عطاری ها و فروش غیر مجاز برخی داروها در این مراکز ادامه داد: وزارت بهداشت نیز در این راستا در حال ساماندهی مراکز عرضه داروهای گیباهی و عطاری در استان هاست.

    تمایل روز افزون مردم چهارمحال و بختیاری به تناسب اندام و زیبایی، تجارت در این زمینه را سود آور کرده و این مساله علاوه برافزایش بی رویه آرایشگاه های زنانه و عطاری ها در نقاط مختلف این استان، این مراکز را به سمت فروش غیر مجاز داروها سوق داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار