استاندار چهارمحال و بختیاری :
تابناک شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برخی دستگاه های اجرایی به صورت پیمانکاری برای اجرای خدمات زیربنایی و روبنایی طرح های مسکن مهر از اداره کل راه و شهرسازی طلبکارند که باید میزان طلب خود را در کوتاه ترین زمان اعلام کنند.
کد خبر: ۳۲۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰ 30 October 2016
قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در شورای تامین مسکن چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در سطح ملی 480 هزار میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت بدهی پیمانکاران در نظر گرفته شده است و اکنون زمان مناسبی برای وصول مطالبات طرح مسکن مهر است.
وی با بیان اینکه در شهرهایی که واحد مسکن مهر مازاد وجود دارد باید به مددجویان واگذار شود، ادامه داد: تامین واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در اولویت برنامه های مسئولان قرار گیرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برای تامین مسکن مددجویان باید از مشارکت خیران مسکن ساز در شهرهای زیر 25 هزار نفر استفاده شود.
در استان چهارمحال و بختیاری حدود 25 هزار واحد مسکن مهر احداث شده که از این تعداد حدود 22 هزار واحد تاکنون تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و مطابق اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان مابقی واحدها تا پایان امسال تکمیل و به افراد تحویل می شود.
بنابراین گزارش در این نشست مشکلات حقوقی برخی تعاونی های مسکن مهر در شهرهای شهرکرد و بروجن بررسی شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار