رئیس پلیس راه چهارمحال وبختیاری از توقیف یک دستگاه سواری سوزوکی با 23 میلیون ریال خلافی خبر داد.
کد خبر: ۳۳۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 26 November 2016

به گزارش تابناک شهرکرد، سرهنگ حمزه رفیعی افزود: ماموران کنترل ترافیک پلیس راه شهرکرد - اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه سواری سوزوکی را با تخلف سرعت زیاد وتخلفات خطرات مخاطره آمیز توقیف کردند.

وی تصریح کرد: براساس ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از تردد خودروهای متخلف با خلافی بیش از 10 میلیون ریال جلوگیری می شود و پلیس با متخلفان به خصوص افرادی که با تخطی از قانون جان شهروندان را به خطر می اندازند، برخورد می کند.

سرهنگ رفیعی همچنین گفت: 350 خودروی بالای 10 میلیون ریال خلافی طی سال جاری توقیف که مالکان خودروها پس از پرداخت جریمه از خودرو رفع توقیف کرده اند.

وی با بیان این که تعداد محدودی از خودروهای بالای 10 میلیون ریال خلافی در توقیف پلیس راه استان است، افزود: این خودروها به دلیل داشتن شاکی خصوصی در کمیته ویژه با حضور قاضی دادگستری و نیروی انتظامی در دست بررسی است.

سرهنگ رفیعی با اشاره به اینکه آخر آذرماه سال جاری آخرین فرصت تخفیف جریمه های خلافی خودروهاست، گفت: در صورت پرداخت نشدن خلافی خودرو در زمان باقی مانده خلافی خودروها به 2 برابر افزایش می یابد.

وی گفت: هم اکنون 2 هزار دستگاه خودرو شخصی به جز خودروهای دولتی و عمومی و موتورسیکلت در سطح شهر با خلافی بالای 10 میلیون ریال در حال تردد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار