آیین بزرگداشت آیت الله موسوی اردبیلی از مراجع تقلید فقید روز سه شنبه در مسجد صاحب الزمان شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 01 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، در این مراسم که از سوی مجمع مشورتی توسعه چهارمحال و بختیاری و به دعوت شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اقشار مختلف مردم و مسوولان حضور داشتند.
یکی از استادان حوزه و دانشگاه در این آیین گفت:آیت الله موسوی اردبیلی در نزد فقهای بزرگ به فراگیری علوم فقهی و اصول مشغول شد و در این زمینه تالیفات ارزشمندی دارد.
حجت الاسلام محمد عبداللهی افزود:یاران امام راحل هرگز خدمتتان این مردم بزرگ را فراموش نمی کنند و این یاران دیرین امام و مقام معظم رهبری در حوزه قضاوت نیز تالیفات و آثار مهمی را به ثبت رسانده است.
در این آیین نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی ، معاون سیاسی امنیتی ، معاون توسعه اقتصادی وپشتیبانی استاندار چهارمحال و بختیاری، جمعی از روحانیون ، مدیران دستگاههای اجرایی، دانشجویان، هنرمندان و رسانه های استان حضور داشتند.
آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی که چندی پیش در بیمارستان لاله تهران بستری شده بود،‌ روز چهارشنبه سوم آذرماه دار فانی را وداع گفت.
آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید، متولد سال 1304 در اردبیل است که پس از شهادت آیت الله بهشتی از سال 1360 تا 1368 به ریاست دیوان عالی کشور به عنوان عالی ترین مقام قضایی کشور رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار