امام جمعه شهرکرد:
نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: مسئولان در روند اجرای برجام شتابزده عمل نکنند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری که طرف مقابل دشمن مکار و سابقه بدعهدی دارد، هشیارانه عمل کنند.
کد خبر: ۳۳۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶ 03 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرکرد افزود: تحریم های چدید اقتصادی علیه ایران نشان از بدعهدی، نقض پیمان و خوی استکباری آمریکاست.
وی همچنین در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه به نقش بی بدیل بسیج در دوران با برکت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بسیج به عنوان شجره طیبه عالم گیر شده است.
حجت الاسلام نکونام اظهار کرد: نیروهای مردمی عراق به کمک ارتش و دولت آن کشور با گروه های فاسد تکفیری و داعش وارد عمل شده که این نوع حضور الگو گرفته از فرهنگ بسیج انقلاب اسلامی ایران است.
وی یورش و قیام مردمی کشورهای سوریه، یمن و نیروهای مقاومت لبنان که امروز مهره های استبداد را در منطقه برچیده و استکبار جهانی را به خاک ذلت نشانده اند را برگرفته از فرهنگ بسیج و بسیجی دانست.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: امروز همه دشمنی ها در منطقه بر سر ولایت فقیه است که باید با بصیرت و مقاومت در مقابل دشمنان که به دنبال تخریب اسلام ناب هستند، ایستاد.
حجت الاسلام نکونام با اشاره به همایش و اجتماع عظیم اربعین حسینی امسال در کربلا افزود: خیزش امت اسلامی در این معجزه قرن نشان از زمینه سازی گسترش عدالت حضرت ولی عصر (عج ) در جهان است.
ارتحال ملکوتی آیت الله موسوی اردبیلی، روز جهانی معلولان، روز دانشجو از دیگر مباحث خطبه های نماز جمعه شهرکرد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار