چهارمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان منطقه 4 قوه قضاییه در 2 رده سنی زیر16 سال و بزرگسالان ویژه کارکنان قوه قضاییه و فرزندان و خانواده آنان در شهرکرد آغاز شد.
کد خبر: ۳۳۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 03 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، معاون فرهنگی دادگستری چهارمحال وبختیاری گفت: در این دوره از مسابقات 180 نفر در 9 رشته با هم به رقابت می پردازند که 27 نفر زیر16 سال از فرزندان کارکنان، 96 نفر زنان کارکنان و مابقی از کارکنان قوه قضایه مطقه 4 هستند.
حجت الاسلام سیدمحمد موسوی راد در این آیین افزود: در پایان این دوره از مسابقات در هر رشته زیر 16 سال یک نفر و بزرگسالان 2 نفر انتخاب و به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.
استان های چهارمحال وبختیاری، اصفهان، فارس، کهکیلویه و بویر احمد، لرستان و خوزستان به مدت 2 روز با هم به رقابت می پردازند.
معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه نیز در این آیین از برگزاری طرح 'قرآن در خانه 2 'ویژه کارکنان و خانواده قوه قضاییه با حضور بیش از 12 هزار نفر خبر داد.
سیدمسعود معصومی، این طرح را شامل 10 مرحله دانست که بگفته وی در هر مرحله شرکت کنندگان به بررسی مفاهیم و ترجمه 3 جزء از قرآن کریم می پردازند.
وی اظهار کرد: در مرحله نخست این طرح 10هزار نفر از خانواده کارکنان شرکت داشتند.
معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به این که مرحله منطقه ای مسابقات قرآنی کارکنان قوه قضاییه در پنج منطقه برگزار می شود، افزود: این مسابقات به منظور بهره گیری از تعالیم قرآن برگزار می شود.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز در این آیین گفت: قرآن انسان را از انواع پلیدی وآالودگی ها دور می کند.
حجت الاسلام محمدعلی نکونام افزود: باید ظرفیت ها را بالا برد تا استفاده از قرآن هم زیاد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار