چهارمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان منطقه 4 قوه قضاییه در 2 رده سنی زیر16 سال و بزرگسالان روز یکشنبه در شهرکرد پایان یافت.
کد خبر: ۳۳۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 04 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، در این دوره از مسابقات 180 نفر در 9 رشته با هم به رقابت پرداختند که 27 نفر زیر 16 سال فرزندان کارکنان، 96 نفر زنان کارکنان و مابقی از کارکنان قوه قضاییه بودند.
نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه فرزندان، همسران و کارکنان منطقه 4 قوه قضاییه در رشته قرائت بزرگسالان، قرائت زیر 16 سال، ترتیل بزرگسالان، حفظ 5 و 10 جزء بزرگسالان، 15 جزء زیر 16 سال، 20 جزء بزرگسالان، حفظ کل، حفظ موضوعی، درک مفاهیم و تفسیر پس از 2 روز برگزاری مشخص و معرفی شدند.
استان های چهارمحال وبختیاری، اصفهان، فارس، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان و خوزستان به مدت 2 روز در این مسابقات با هم به رقابت پرداختند.
معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه از افزایش 30 درصدی شرکت کنندگان در چهارمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان این قوه خبر داد.
سیدمسعود معصومی در آیین اختتامیه این مسابقات افزود: امسال 12هزار و 500 نفر در مسابقات قرآنی در 9 رشته با هم به رقابت پرداختند که این تعداد در سال گذشته 9 هزار نفر بود.
به گفته وی مسابقات قرآنی امسال در 2 رده سنی زیر 16 سال و بزرگسالان برگزار شد که مرحله کشوری این دوره از مسابقات اواخر دی ماه سال جاری با حضور 700 نفر از برگزیدگان این دوره از رقابت ها برگزار می شود.
وی اظهار کرد: مسابقات قرآنی امسال با محوریت آموزش برگزار شده و نفرات برتر مسابقات در مرحله استانی به مدت یک ماه در مشهد آموزش های لازم را فرا می گیرند.
استاندار چهارمحال وبختیاری نیز در این آیین با اشاره به اینکه در قرآن به اتحاد و وحدت تاکید فراوان شده است، گفت: افزایش وحدت و همدلی در بین اقشار مختلف به خصوص مسئولان زمینه ساز توسعه است.
قاسم سلیمانی دشتکی افزود: هم اینک حرف همه مردم در مقابل استکبار و مذاکرات یکی است اما همه مردم مذاکرات را رد یا تایید نمی کنند که در این خصوص نیازمند وحدت و همدلی هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار