نماینده مجلس:
نماینده مردم شهرستان های اردل ، فارسان ، کوهرنگ و کیار و عضو کمیسیون برنامه ،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تصویب چهار ماده از مواد برنامه ششم توسعه کشور در صحن علنی مجلس خبر داد.
کد خبر: ۳۴۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 25 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، علی کاظمی باباحیدری افزود: در این جلسه که به ریاست دکتر علی لاریجانی تشکیل شد مواد ١٢،١٤،١٥،١٦ با پیشنهادات اصلاحی و حذف جزء و سخنان موافقین و مخالفین به تصویب رسید و ماده های ،١٧ ، ١٨،١٣ به خاطر ایراد ها ی وارد از طرف نمایندگان جهت رفع آنها به کمیسیون برگشت داد شد.
وی گفت:در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه ادامه بررسی تبصره های بودجه پیشنهادی سال ١٣٩٦ انجام شد و بر این اساس تبصره های ٢، ٣، ٤ و ٥ مطرح که تبصر ه های ٢ و٣ با اصلاحاتی تصویب شد و بند های ب ، ج و د تبصره ٤ حذف و بند الف به تصویب رسید.
وی گفت: در مورد تبصره ٥ نیز مقرر شد دولت جدول کاملی از وضعیت اوراقی که در سال های گذشته انتشار داده شده تهیه کند و به کمیسیون ارایه شود تابر این اساس در کمیسیون تصمیم گیری شود.
به گفته وی، در جلسه بعد از ظهر مجلس شورای اسلامی نیز مواد دیگری از برنامه ششم مورد بررسی قرار گرفت.
کاظمی یادآور شد: مواد ٢٠، ٢٣ و ٢٣ با پیشنهادات اصلاحی و حذف جزء و سخنان موافقین و مخالفین به تصویب رسید و ماده های ١٩و ٢٢ به خاطر ایراد ها ی وارد از طرف نمایندگان جهت رفع آنها به کمیسیون برگشت داد شد و همچنین ماده ٢١ نیز حذف گردید.
وی افزود: بر اساس ماده تصویبی ٢٠ بانک مرکزی موظف است تا انتهای سال اول برنامه با ایجاد سامانه ای متمرکز ، امکان دریافت الکترونیکی و بر خط استعلام های مورد نیاز جهت اعطای تسهیلات یاپذیرش تعهدات از مراجع ذی ربط نظیر استعلام اعتبارسنجی ، بدهی مالیاتی و نظایر آن را برای بانک ها و موسسات اعتباری غیر بانکی فراهم کند.
برنامه توسعه ششم کشور از سوی دولت برای تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد و مجلس شورای اسلامی بررسی این برنامه را در سه نوبت کاری دستورکار خود قرار داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار