مدیرکل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری:
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری گفت: مدارس صدرا از دبیران توانمند و متبحر حوزه و دانشگاه استفاده کنند تا کیفیت آموزش در این مدارس افزایش یابد.
کد خبر: ۳۴۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ 25 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری، حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی درنشست فصلی مدیران مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای این استان گفت: انجام کارهای فرهنگی و آموزشی از لحاظ معنوی بسیار ارزشمند است و کسانی که در این حوزه ها فعالیت می‌کنند، ارزش کار آنها دور از ارزیابی است.

حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی افزود: دانش آموزانِ دختر و پسر مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا، در بهترین مقطع سنی در اختیار معلمان و مربیان آموزشی و پرورشی قرار گرفته اند و این هم برای معلمان و دست اندر کاران آموزشی فرصت است.

وی ادامه داد: با وجود تمام کمی ها و کاستی های موجود در بحث سخت افزاری و نرم افزاری در این مدارس، به جرأت می توان گفت این مدارس از مدارسی هستند که مایه امید هستند و اگر آسیب هایی سایر دبیرستان ها را تهدید می‌کند، نمی توان گفت این تهدید ها این مدارس را تهدید نمی کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری  گفت: خروجی این مدارس نه تنها در استان ما بلکه در سطح کشوری هم، نیروی های مفید، کارآمد و نیروی انسانی متعهد و متخلق به اخلاق اسلامی بوده است و در رده های بالا، در سه قوه قضائیه، مجریه و مقننه  و در پست های حساس از دانش آموزان همین دبیرستان ها هستند.

وی افزود: فلسفه وجودی دانشگاه امام صادق (ع) و دانشگاه شهید مطهری، خروجی ها و فارغ التحصیلان همین مدارس و همین دبیرستان ها هستند.

حجت‌الاسلام مرتضوی بابیان اینکه در باره خواسته های مدارس و کمبود های موجود، باید پیگیری پی در پی انجام شود، گفت: مربیان و معلمان مدارس صدرا باید آموخته ها و علم خود را به روز کنند و از وجود اساتید مجرب و متبحر حوزه و دانشگاه استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار