مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از ثبت 62 میلیون و 191 هزار تردد وسایل نقلیه در محورهای ارتباطی این استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد
کد خبر: ۳۵۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 29 December 2016

به گزارش تابناک شهرکرد، منوچهر سلمان‌زاده اظهار کرد: 50 دستگاه تردد شمار، اطلاعات تردد وسایل نقلیه عبوری را در 25 محور ارتباطی استان در مسیرهای رفت و برگشت به صورت برخط به مرکز مدیریت راه‌های استان ارسال می‌کند.

وی افزود: سال گذشته در همین مدت بیش از 56 میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای ارتباطی استان توسط دستگاه‌های تردد شمار ثبت شد که تردد وسایل نقلیه در محورهای ارتباطی استان در سال جاری نسبت به سال قبل 10 درصد رشد داشته است.

به گفته وی، مرکز مدیریت راه‌های استان با هدف کنترل و مدیریت ترافیک و حمل و نقل جاده‌ای، برون شهری، جمع آوری و تجزیه تحلیل داده‌های سیستم حمل و نقل هوشمند (ITS)، با استفاده از فناوری جدید در بخش پردازش اطلاعات، ارتباطات و کنترل ترافیک امکان تصمیم گیری‌های مدیریتی و ساز و کارهای حمل و نقلی در زمان عادی و بحران را فراهم کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شش مجتمع خدمات رفاهی در استان فعال و به شهروندان خدمات ارائه می کند، تصریح کرد: مجتمع های خدمات رفاهی با هدف افزایش ایمنی و ارتقای خدمات مورد نیاز مسافران و رانندگان در طول سفر احداث می‌شود.

سلمان‌زاده تصریح کرد: هم اکنون عملیات ساخت پنج مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان در دست انجام است و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال آینده سه مجتمع از این تعداد به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: 250 دستگاه اتوبوس با میانگین سن 16 سال، یک‌هزار و 225 دستگاه مینی‌بوس با میانگین سن 26.5 سال و 880 دستگاه سواری کرایه با میانگین سن هفت سال در چهارمحال و بختیاری فعال است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار