با حضور معاون وزیر صنعت:
عملیات اجرایی ساختمان آتش نشانی شهر صنعتی لردگان و مجموعه ورزشی شهرک صنعتی شهرکرد روز پنجشنبه طی آیینی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.
کد خبر: ۳۵۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 29 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال وبختیاری گفت: ساختمان آتش نشانی شهرک صنعتی لردگان در زمینی به وسعت 400 مترمربع با پنج میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی احداث می شود.
علیرضا شفیع زااده اظهار کرد: مساحت کل شهرک صنعتی لردگان 200 هکتار است که تاکنون 98 قرارداد برای راه اندازی واحدهای صنعتی در این شهرک منعقد شده است.
بگفته وی 36 بهره بردار در شهرک صنعتی لردگان با سرمایه گذاری 107 میلیارد ریال زمینه اشتغال 478 نفر را فراهم کرده است.
شفیع زاده همچنین افزود: مجموعه ورزشی شهرک صنعتی شهرکرد با پیش بینی اعتبار 30 میلیارد ریال دومین طرحی است که عملیات اجرایی آن آغاز شد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این آیین با اشاره به آماده بودن زیرساخت های این شهرک صنعتی افزود: به زودی این شهرک صنعتی به شبکه فیبر نوری متصل خواهد شد.
علی یزدانی با بیان اینکه این شهرک صنعتی در گذرگاه مبادلاتی جنوب و مرکز کشور قرار دارد، اظهار کرد: این شهرک صنعتی مستعد سرمایه گذاری استانی و کشوری است و هیچ گونه محدودیت سرمایه گذاری وجود ندارد.
نماینده مردم شهرستان لردگان نیز در این آیین افزود: با توجه به زیرساخت های موجود در این شهرک صنعتی و محروم بودن منطقه می طلبد که در زمینه جذب سرمایه گذاران خارجی و سرمایه گذاران بخش صنعت در این منطقه بیشتر توجه شود.
محمد خالدی افزود: این شهرستان مستعد سرمایه گذاری بیشتر در حوزه صنعت است و امید است فعالیت های بخش صنعت در این شهرستان ادامه داشته باشد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از چند طرح تولیدی در شهرک صنعتی شهرکرد، بلداجی نیز بازدید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار